Saturday, March 1, 2008

Taiiiiiiiiiii......! ; )

k6igepealt Satunist sain mingite korrupeerunud taksodefga linna, sealt siis l6puks hilis6htusele bussile Krabisse. teel tudusin ja lobisesin yhe uk tyybiga kellel tytar seal elab (naine j2ttis heast peast maha ja kolis tytrega soojale maale, norm noh) (vb isegi arusaadav, selle ilmaga v6ib kyll 2ra harjuda, niiii m6nus ja soee... :) siis 2am kui Krabisse saabusin oli paar pisikest hirmujudinat et kuhu krt kyll ma 88seks l2hen jne a l6puks mingi motorbike taxi viis mu 60 bahti eest linna ja suutis mulle ka l6puks yhe hosteli leida mis veel t2is bookitud ei olnud. juhuu! dush ja voodisse..

Krabi ja Riley's Beach
hommikul linna peale kolama, sadamas sattusin yhe rootsi tydruku peale, kes "paadikaaslasi" otsis et odavamalt Riley'sse saada. ma tegin check outi ja kobisin siis kaasa. hull 6ige otsus :) Erika (ta nimi) oli superlahe ja l2ks Rileysse climbima. tema toas olime koos, m6lemad maksime 2x v2hem nii. (siin Tais single roome pm ei eksisteeri, kas maksad 2 eest v leiad kellegi samasse tuppa) kobisime otse randa, metsikult ilus ilus rand ja m2ed ja kaljud ja kaljusaared mis otse merest v2lja vaatavad ja koopad ja pisikesed salarannad ("The Beachi" taoline rand, need filmiv6tted tehti meist 100km kaugusel Ko Phi Phil (sinna ma kahjuks ei j6udnud:$ a pole hullu:) ) hullilus igaljuhul ja lahedaid noori inimesi ja igast backpackereid (peam rootsi rootsi rootsi omad. suht harjumatu, ma olin saksa backpackeritega keda terve Oz jumala t2is oli, nii 2ra harjunud)
Rannas pikutamine, siis lunch, mu lemmik thai food - Tom Kha Kai, kookosepiima, seente ja chicken supp. n2mmm...! ;) hiljem kolasime ringi saarel, ronisime salakoobastesse (hull lahedad vaated saarele) ja s88tsime ahvip2rdikuid banaanidega ja hiljem 6htul l2ksime baaridetuurile. igast a la "Stone" ja "Jungle Grass" nimelised baarid muhaha ;) ja kuulasime tai reggaet (suht super kusjuures) ja vaatasime thai boxingut ja millalgi 1 aeg kobisime tuttu et hommikuseks ronimiseks valmis olla :)
..j2rgmine p2ev siis otse kaljule ;) Erika jumala proff, "leadis" meie trippi, mis t2hendab et tema ronis pidevalt 2-3m 25m k6rgusel julgestamata et k8it nede konksude kylge kinnitada.. respekt! mul algul m6nes kohas jumala n2rvid l2bi juba, "Elvis legs" (jalad meeletult v2risesid kui 10m k6rgusel ainult 2cm-le toetuda oli.. a clkimbing on respect ja v2gev sport ikka, asi pole yldse ainult fyysilises vormis jm vaid isegi enam psyhholoogilises vastupidamises. sest nn "mind tricks" ei lase sul uskuda et v6id sellelt nukilt nt j2rgmisele ronida ja seda veel eriti kui alla vaatad ja 15m k6rgusel p6nnama l88d. rsk. niiiiiiii hea tunne oli siiski tippu j6uda ja veeel veeel parem tunne oli tagasi kindlal maapinnal olla ;) yhes6naga v2ga adrenalliinine ja lahe hommikupoolik oli, siis Erikaga s88ma ja l6puks oma backpackiga ronisin paadile et tagasi maismaale s6ita.. v6imsad vaated ja nii "tailik" paadis6it, metsikult ilus loodus ja rannad ja palmid ja tyrkiissinine vesi ja kohalikud ja.. kaif!!! ;) siis sadamast juba edasi Ko Pha Ngani poole, l6putult pikk bussis6it ja night ferry saarele. terve ferry backpackereid kes kurikuulsale full-moon partyle suundusid, t2is.. hehe :)

No comments: