Monday, March 17, 2008

lennujaamad ...

ma vihkan, vihkan, vihkan kogu seda paberimajandust, byrokraatiat, lennujaame, ja igast moslemeid (sorri)(aga siin dubai lennujaamas valdav enamus on ytlemata kiimased snoobid). Bangkoki lennujaamas (mida ma juba kartsin) tuli suht palju jama ja sekeldusi faktist, et reisin mingi sertifikaadiga nyyd tagasi. hull jamamine ja helistamine 2h. :/ sellest oli mul suht yksk6ik aga nagu nad mulle seletasid v6ib juhtuda (ja 99,9% juhtub ka:C) et 1- ma ei saa tyrgi viisat, sest tavaliselt stopover "certificate for return'ga" lubatud ei ole, v2hemalt mitte tyrgis. (kurat, ma juba inimestega kokku leppinud, kelle juures seal olen jne. ja tahan ka sinna hullult nendeks paariks p2evaks:/). ja kuna mul lennupilet Istanbul-Riga alles neljap2eva hommikul, v6ib see t2handada seda et erlan j2rgmised paar p2eva mingis pagana istanbuli lennujaamas. fun, t6siselt. (enam kunagi ma passi ei kavatse kaotada, too much shit!:D:/) ja 2- kuna mu checked in luggage (s.o backpack) l2heb ikka Istanbuli (sest see on ju mu destination), siis on v6imalik (mingi 0,001%?) et mai saa seda k2tte, sest see saadetakse n8 yle piiri, a mina yle piiri t6en2oliselt ei saa. ja pagan, nad ei r22gi seal inglisekeelt ka eriti, ma veel m2letan eelmisest korrast:/
......... niiet edu mulle.
t2na varahommikul p2rast terve 88 lennujaamades ja lennukis ylevalolemist magasin 3h mingite sheikide k6rval Dubai lennujaama p6randal. haha :) nojaaah, ka omamoodi kogemus, a kylmetasin vist tiba 2ra..
...
igatsen Teis k6iki kodus ja mujal niiiiiiiiiiiiiiiiii v2ga..! ja ei suuda 2ra oodata millal treid l6puks kallistada saan : )
ma armastan teid =) (ja juhuu, here i come Estonia, kyll komplikatsioonidega a suva, v2hemalt ei ole IGAV tagasis6it, hmmm ;)

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.