Monday, March 10, 2008

BKK!

..l6puks olime siis selles p88rases p88rases Bangkokis maandunud. kuna mul ja Samil m6lemal olid pl2tad fmp-l l2inud (mul katki, sam kaotas nad kuhugi vette:D) siis Tommi sundis mul endaler midagi jalga hankima ja ei suutnud kuidagi moodi uskuda et terve Ko Pha ngani-Bkk vahepealse aja olime m88da t2navaid ja turge paljajalu tatsanud ;) yhes6naga, et tema juures 88bida, pidin endale mingid uued lollid pl2tad ostma. need jm ostetud, suundusime s88ma. siis ma shoppasin veel natuke ringi, k2isin IT mallis hindu jm tsekkimas ja mingi hetk kobisin Lumphini pargi poole, kus suur night bazaar ;) Samiga saime siis tiba hiljem kokku, yks norra poiss yhines ja s8ime ja j6ime tai 6lu meeletult suurtest klaasidest (mahutas u 2L) :D siis plaanisime Samiga tagasi turule p88rduda ja ringi vaadata jne a see norra poiss oli juba tiba(khhm) t2is ja h6ikas takso ja siis me istusime sisse ja m6tlesime ise et kuhu ta meid nyyd kyll viib. norra poiss (nime ei m2leta) pani kohe juhile otse v2lja "bring us to some good stripteasde with pingpong balls" mul suu j2i tiba lahti. sam "was killing himself laughing" ja ei suutnud pidama j22da ja l6ppeski kogu asi mingisse red lights districti s6itmisega. selles m6ttes, et midagi sellist "2ra n2ha" on Bkks peaaegu et must-do ja 2 poisiga ma ei p6denud ka mingite jamade p2rast. 800bahti ja saimegi sisse. eriti tantsu ei olnud, ainult mingid showd, aga suht wow-tama panev:D osalt kurb ka. ja mu live, detailidesse ei lasku parem.. ja enamus publikut ilaseid imelikke ja kiimaseid india mehi t2is. :/
a yhes6naga huvitav kogemus v whatever. sam oli ka kaifis et kuulsad pingpong balls ja balloons 2ra n2gi, haha. siis me Kho Saom Roadile, backpackerite jm pidutsejate meka, a la nagu need t2nava stseenid "The Beachist", meeletu musa ja elu ja t2navamuusikud ja showd ja inimesed kes sulle pidevalt midagi kaela m22rida tahavad, pindak2ivad taksojuhid jne. yks t2navamuusik m2ngis hetkel, mil me tast m88dusime, "Drugs don't work'i". vauu, j2in suht tummaks. kaif hetk oli =)
siis sam vedas meid sellesse shiisha baari, seal hull hea jazz-funk live music, saime oma vesipiibu ja kerisime end patjade vahel kerra. hull lahe, norra poiss yritas pidevalt laval laulvatele tshikkidele peale m22rida a eriti ei 6nnestunud. minuga ka mitte. haha ;) hiljem tantsisime, sam sai oma poagana r2ppi natuke ja oli h2ppi. mingi hetk istusime kahekesi kuskil nurgas patjadel lihtsalt yksteise kaisus, kell oli juba u 6am ja ma suht unine. siis taksole ja siis emie kurikuulus trip tagasi koju. haha.
..yhes6naga lugu algas sellega et yritasime endale ikka taksomeetriga taksot saada, mitte lihtsalt heast peast 300bahti v2lja k2ia. (sest taksomeetriga peaks hind u 100-150b olema)saime siis l6puks yhe ja siis see tsirkus algas. mina seda neetud trikki veel eriti ei tundnud ja sam ka mitte a juht m2ngis end ka maksimaalselt v2lja. umbes 5km asemel (mis oli maksimaalne tee Tommi juurde, kus mina 88bisin) l6ppes s6it kui taksomeeter n2itas t2pselt 54km-t. olime 50min t6en2oliselt terve Bkki l2bi s6itnud, 10 U-turni umbes, meie juht kargas mingi 7x autost v2lja ja "katsus" teistelt juhtidelt ja inimestelt t2naval j2rgi uurida kus mu rongijaam (mis otses city 22res pm, niiet no way, et ta seda lihtsalt ei teadnud vms) on.. 2hkis ja puhkis ja urises ja meie(!!!) tundsime end l6puks umbes natuke nagu "piinlikult" et sellises x-kohas (haha) elame. kogu jama l6ppus yhes6naga 360bahti maksmise ja 50minutilise s6iduga. a noh suva, meil samiga oli tegelt tagaistmel suht l6bus juhile "kaasa elada", ja ma arvan et see vihastas juhti k6ige rohkem. too bad!
siis samiga saime 7am-sed esimesed t2nava grilled chicken tikkad, ostsime endale yhe veini/6lu ja istusime trepile maha ja katsusime l2bi Bangkoki suitsu ja 6husaaste roosast p2ikeset6usust niipalju kinni pyyda kui v2hegi v6imalik.. vot selline hommik, ilus oli muidu ja vaatamata t2rkava ja varahommikuse Bkki elukeerisele, kuidagi uskumatult harmooniline.

No comments: