Thursday, March 13, 2008

Golden Triangle, Myanmari(Burma) ja Lao piir, Mekong River ja hill tribe villages

reede siis l2ksime yhele pisikesele orgunnitud Golden Triangle tripile kaasa. suht lahe oli! algul kyll suht igavikuline minibussi s6it (ruumi eriti ei olnud, ja suht piinarikas s6it seet6ttu). a Chiang Raist l2bi siis, tee peal mingid Hot Springs, siis paadis6it Mekong (v Khong) Riveril, s6itsime Laosesse tunniks, seal pisike turg jm. saime ilma passita vabalt sinna sisse. sest mul ju passi enam pole ja sam j2ttis enda oma Bkki. suht lahe Buddha veel kolme riigi ristumise l2hedal, suurele laevale ehitatud ja paistab hull-kaugele kui j6ge m88da s6ita. siis k2isime ka veel Burma piiri juures 2ra, seal t2navad igasuguseid lapsi ja naisi imikutega, kes raha palusid v n6udsid vms, t2is. suht v2sitav, k6igile l6ppudel6puks lihsalt oma kogu raha 2ra jagada ka ei saa:/ hiljem Thai food buffet,hullult 2ra n2lginud olime juba samiga ja kaifisime seda hullult m6lemad. mina aga ainult selle hetkeni, kus ma poolkogemata k6ige spicisemad kastmed endale korraga juba mingi hull-vyrtsika salati peale v2lja valasin.aahhhhhh KUIDAS mul suu p6les, j6in mingi 2L vett peale kohe ja yritasin k6ike muud ka a miski ei aidanud. arvan et sellest 30minutilisest piinast sain suht paraja 6ppetunni l6puks, sest seda juhtub pm iga teine kord kui kuhugi s88ma l2hme.. :/ ;D
siis hilltribe people. suht lahe, kiftid "rahvariided" neil, h2sti kirjud ja erksate v2rvidega jne. ja igast beebid ja pisemad lapsed n2evad niii nunnud v2lja et s88ks lausa 2ra. sam myras mingi 2a poisiga seal ringi, see l6kerdas naerda, mingid kutsikad kargasid meie ymber ringi ja kanapojad ka ja hull lahe oli. ja sain paar jumala lahedat asja ostetud sealt kylast;) ..siis 3h-ne tagasis6it Chiang Maisse, seal viidi meid kohe otse rongijaama ja siis Sam l2ks rongile. niuniuuu. hakkan teda vist suht igatsema, nii lahe+fun oli taga koos reisida, juba puhtalt sellep2rast.. :/
hiljem kuna ka sam messis et "get drunk..!;-)" ja ma olin sama plaaninud (et asjast tiba ylesaada jne) l2ksin pablo jtga reggae baari, j6ime suht kaua seal ja lobisesin Leanne'ga (londonis uus s6ber olemas nyyd;) a mingi hetk andsin alla, l2ksin koju, olin tund aega kurb ja nostalgiline, aga siis sattusin mingite saksa poistega r6dule veini jooma ja l6puks l2ks paremaks juba. :)

No comments: