Saturday, March 8, 2008

Chumpion ja Hua Hin ja saabumine Bangkoki

..p2rast maismaale j6udmist leidsime siis yhe hosteli, saime ka 6nneks super-odava toa. ma k2isin samile pool 6htut pinda ja maandasin oma pingeid tema hammustamisega (haha, talle tegelt vist meeldis) ja siis baaris sain oma lemmik Thom Kha Kai dinneriks ja j6ime veel tiba a siis mingi hetk enam ei jaksanud ja yles tuppa tuttu.

j2rgmisel p2eval tegelesime Chumpionis bottle-shopi ja akulaadija jm poodise otsimisega, l6puks moblale v2h sain akulaadija, muidu need k6ik l2ksid ka yhe kotiga. hellu nii armas, vist suht muretses ja saatis imearmsa smsi. mas :) :) hiljem p2rastl6unal veel vedelesime oma madratsil, kuulasime mu j2relej22nud akuga JJ-t ja laulsime kaasa. siis bussile ja Hua Hini poole teele. Samiga on eriti m6nus reisida, ta millegip2rast ei suuda kunagi bussides niikuinii magada ja siis panen oma pea lihtsalt tema sylle ja mul hull-m6nus magada.. :) teel mingi dinner-ja cigarettes peatused ja vastu 88d j6udsime l6puks kohale. kuidagi mingi ime t6ttu leidsime j2lle hosteli, ok hinnaga ka veel ja puha. seadsime end sisse ja siis v2lja, "peole" ;) a erilist pidu kyll n2ha polnud, + Hua Hin pole yldse eriliselt lahe koht. pigem nagu Phuket, mingeid j2lke (sorri) 60aastaseid l22ne seksturiste t2is kes 20aastaste tai plikadega m66da t2navaid t2is peaga j6lguvad. suht tylgastav vaatepilt enamasti :// nojah. a leidsime l6puks siiski mingi laheda klubi, seal m2ngiti isegi norm musa, tantsisime ja kargasime ringi, hijel M2kis burgerid ja siis mingid poisikesed tai lapsed andsid meile heast peast roosikimbu ja me andsime sselle yhele vanale tai paarile edasi (need huigasid mingi "we love youuu!" yle terve t2nava. suht kipa oli;)

J2rgmine p2ev rannas avastasime et rand pm keskealisi (pakse) (see tegelt suva a noh ikkagi), mitte meie "lemmik-turiste t2is. + rannas kohalikud k2isid oma "do you want a masaaaaage.? buy lady a rose..! some corn please!-blablabla-ga" suht pinda niiet otsustasime kohe p2rast l6unat sellest linnast jalga lasta ja Bangkoki s6ita. Bussis6it suht pikk j2lle a mugav. sami syles ja lobisesime terve s6idu igast asjadest, ta ikka superlahe inimene :)
Bkki mingisse suburbi j6udes meid pm visati bussist v2lja ja karjuti et "taxi taxi" ega meil siis midagi muud eriti yle ei j22nudki, katsu sa nendega l6putult vaielda, kui nad ka s6nakestki inglise keelt ei r22gi. saime mingi takso siis, viisime k6igepealt sami ta ema hotelli 2ra (ta ema t88tab ajutiselt Bkks praegu) ja siis mina s6itsin edasi city poole, CS Tommi juurde. sain taksost maha ja siis juht tahtis muidugi palju rohkem raha mult v2lja pressida, andsin natuke j2rele a kogu n6utud summat ka ei kavatsenud maksta. ta siis vihaselt paugutas ukse kinni, ja tahtis juba kinema s6ita (mu backpack oli aga veel pagasiruumis). ma siis haarasin mingist antennist kinni (krt, mingit teist kotti ma enam kaotada ei kavatse!) ja ta vedas mind mingi 5m edasi (murdsin 2 kyynt, pagana ahned tai taksojuhid) ja l6puks peatus ja sain oma koti tagasi. suht shokeeris mu korraks 2ra. siis Tommi tuli mulle vastu ja sain l6puks tema ohutusse korterisse Bkki kohalike eest "varjule" :) tommiga lahe, lobisesime suht pikalt, kuni surmv2sinuna voodisse vajusin..