Saturday, March 8, 2008

Koh Tao, s6it tagasi Ko Pha Nganile ja FMP

..maandusin siis t6elisel paradiisisaarel ja leidsin suht momentaalselt yhe laheda rootsi (k6ik southern islands on rootslasi s6na otses m6ttes t2is!!:):/) tydruku, tema juurde bungalowsse. meie bungalow otse rannas j2lle, mingi 10m mereni, huhuu! ja metsikult ilus rand, palmid ja kohvikud ja bean bags ja lamamistoolid ja valge pehme liiv igalpool. ja kuked jooksevad ja kirevad ringi ja 6htu poole hakkas rannas mingi seafoodi buffet pihta. kohalikud ladusid koga selle luks-toidu mingile pisikesele paadile, lauad-toolid otse rannas, liival. k6ik tuledes (tiba kitsch a ikka hull-armas kuidagi) ja baarist (see meie bungalowst 15m kaugusel;) tuli lahedat non-stop prantsuse dzassi ja reggaet ja muud k6ige k6ige paremat musa.. kirjeldamatult kaif..!!! tegime Alexiaga (nii oli selle rootsi plika nimi:) ja ta s6pradega v2ikesed dringid ja siis tema nende juurde pastat s88ma, ma tahtsin rannale j22da ja kaifida.. seal bean bagis Mai Taid limpsides sattusin r22kima Samiga (NZst), hull lahe poiss, lobisesime siis m6ned tunnid, kaifisime musa (eriti kui vahepeal Jack Johnson peale pandi) ja otsustasime j2rgmine p2ev koos real full-moon partyle s6ita (ta oli seal unofficial party ka olnd ja l6petas ferry terminalis p6randal magamisega, haha;) yhes6naga veensin teda t6elise peo ka 2ra chekkima ka! hihi :) siis me pizzat s88ma, mai suuda enam yldse eriti rasvast ja fast foodi syya, see southeast asian food on mind suht muutnud vist juba. (vanaema saab kodus vist krambid,haha;) igaljuhul seal pizzarestos kaifisime seda perfect hnight'i edasi, JJ m2ngis nonstop meie lemmik lugusid (Taylor nt jt!!!;) ja siis ta saatis mu koju.,

J2rgmine p2ev koos vedelesime rannas, l2aenutasime snorkeldamismaskid jm v2lja, rand ja meri igast kirjusid kalasid puupysti t2is, haha. sam katsus meile l6unaks pidagi a ei \6nnestunud. haha. siis katsusime enne FMP-t (full-moon party) natuke magada a need krdi kuked muudkui jooksid meie ymber ringi ja kiresid ja k2isid meeletult pinda. otsustasime nad l2hi-l2hi-tulevikus mu pipragaasiga tasaseks teha ;) siis hakkas j2rku paduvihm pihta, me takjsole ja terminali et tagasi Ko Pha nGanile s6ita. hull s6it, tants vihmas, inimestel hull party laeval juba pysti, k6ik lasid libedal laevap6randal liugu, muusika t2isv6imsusel ja \k6ik l2bim2rjad. suht syrr a lahee.>! ;) l6puks paadis6it siiski venis hullup88ra (p2rast tuli v2lja et meid s6idutati alguses Ko Pha Nganist m88da Ko Samuile, ja siis terminali juures saad alles aru, et "oh, krt! vale saar ju!" ja p88rati ymber ja tagasi Ko Pha Ngani poole. suht uskumatu nagu tegelt a nojaaa. siin Tais ei yllata enam varsti miski ;) ma uinusin vahepeal engine-roomis, pea sami syles. suht uskumatu kuidas ma seal selle myraga magada sain aga jah, sam oli hea padiu nii8elda ;)

l6puks maandusime siis saarel, oma backpackidega ja puha. krt nendega kyll./ pidime neist kuidagi lahti saama, rahvas juba m8llas ja pidutses 10000%liselt igal t2navanurgal ja baaris, amssiliselt inimesi ja alkot ja phuketeid ja musa ;) istusime kuhugi maha ja kui yhe kanada paari juurde l2ksime et kotid sinna panna, avastasin et krt, yks kott l2inud. k2tte ei saanudki (a seal olid pass, ja $500 ja enamused m2lukaardid kogu tripi fotodega, niiet mul ikka suht yyratu masekas ja hysteeria algul peal).. saime kottidest lahti (noh nendest, mis mul veel j2relk olid;):@%$#^$#^$#&^!!!) ja sam ostis kohe hullsuure phuketi, vodka ja red bull ja koka ja sundis mind seda tyhjendama. et "well, the only thing you can really do about it now, is just DRINK DRINK DRINK..!" ja noh, eks tal oli suht 6igus ka.. :/ ;) :/
ma siis j6in et unustada kui p...s ma tegelt selle paganama koti kaotamisega olin. haha, millalgi hakkas aga kogu meeletu pidu ja tuhanded inimesed ja backpackerite ekstaatiline pidutsemine ja tantsimine jne mulle ka kylge. leidsime veel isegi reggae ja JJ lava yles, uskumatu, olin ainult trance ja dancemusic'aga arvestanud. see suht lohutas :) suutsin l6puks ka CS Matthiasega kokku saada 5minutiks a sis me samiuga tantsisime end siiski tagasi reggae stage'i juurde. seal j6ime ja j6ime oma phuketeid (sami arust polnud ma IKKA veel kyllalt t2is, et kogu-koti-jama unustada) ja vahepeal syydati see n8 tule sein kuhu oli suurelt kirjutatud et FULL-MOON PARTY, HAAD RIN, Ko Pha Ngan.. v6imas vaatepilt kui see massilise pidutsemise ja musaga syydati. ja terve rand ekstaatilisi tantsivaid ja huigavaid inimesi t2is, firepoyd ja tuleshowd jm igalpool, pimedas helendavad cannabis kehamaalingud igalpool (saime ka!;) ja metsikult hea pidu, soe tuul ja mere lainete myhisemine ja almost-full-moon taevas ja pime ja aaah..! uskumatu pidu!!!!! ;) mingi hetke hakkas yks kanada tyyp muga tantsima, hull kaif oli taga, nii metsikult lahe suva tants ja miski ei kottinud (p.s. me polnud midagi v.a phuketite-alko sissegi v6tnud) ja lihtsalt kaifisime kogu 88d.. sam tiris mind mingi hetk vette ja seal m8llasime vees edasi. ta kott l2ks ka vahepael a ta sai tagasi selle 6nneks (FMP tegelt vargaid jt massiliselt t2is:$) ja millalgi 6aeg hakkasime kodu poole koperdama, haha, suht pikk teekond, eksisime metsikult 2ra a l6puks siiski leidsime 6ige tee yles, ronisime yle aia ja yle r6du (v6tit ei leidnud) ja maandusime oma taevalikus voodis :)

Esmasp, v2ike pohmakas (a mitte eriti mainimisv22rne, suht yllatav tegelt;) ja amsekas koti jm p2rast. j2rjest enam hakkab meelde tulema, mis fotodest ja videodest ja k6igest ilma j2in (krt krt krt krt..!:/), pm k6ik NZ, Singapuri, Kuala KLumpuri ja Tasmaania (noh tegelt Zane saadab mulle v2h need koju) fotod jm l2inud. rahas ja passi p2rast eriti ei p6e. a jah, need 5000 (v2hemalt!) fotot jm l2inud. :""""""(
...a ok, life goes on, ja omad m2lestused on ju ikka alles ja sam otsustas mu olematut pohmakat ja olemnasolevat masekat kohe j2rgmise dringiga ravima hakata, niiet saimegi siis taksole, et terminali j2lle (seekord tahtsime saarelt juba 2ra, tagasi maismaale m6lemad)..
Hull-lahe ferry s6it oli muidu, istusime v2ljas tekil, tuul juustes, j6ime oma viimaseid drinke ja kaifisime vaadet ja olin kyll hull-kurb a samas ka 6nnelik. ja meelde tuli kui me samiga eile olime mingil hetkel (t2is peaga vist?;) yksteisele 8elnud (sel hetkel kui arvasime et tema oma kotist ja krediitkaardist jmst ka ilma) et a la "fuck it, meeting you was almost worth losing all my stuff.." ja siis edasi tantsinud/pidutsenud/kallistanud.ja siis naersime selle yle laeval ja lahe oli ta syles ferrys6itu nautida ja tasapisi masendusest v2lja tulla..