Monday, March 10, 2008

Kanchanaburi

...hommikul magasin siis otseloomulikult suht metsikult sisse, see tydruk konsultaadist helistas ja uuris, et kas ma siis ikka tahan oma "asenduspassi" k2tte saada ja mis kella aeg jne. sain mingi tuk-tukiga (pm mootoriga rikshaw) kohale ja n2gin v2raval Eesti(!!!!!!!! juhuuu!:) lippu (kaif oli!;) p2rast paari paberi t2itmist sain ka "certificate for return" k2tte. siis tuli aga v2lja et pean veel Tai immigratsiooniametisse ja politseisse ja j2lle tagasi tai immigr.ametisse jne minema. kogu jama v6ttis u 6h. hull. siis yritasin endale tulutult mp3-pl adapterit leida (see l2ks ka kotiga:/), et j2l;le oma musa saaks kuulata a terves hiiglamasuures IT mallis seda neil just ei olnud. krt! Bkk viskas selleks korraks yle ja otsustasin veel samal p2eval Samile Kanchanaburisse bussiga j2rele s6ita (ta oli minu ootamisega juba alla andnud ja ees sinna s6itnud). hilis6htul sain siis bussijaamast veel rikshaga kohale, sam vastas:) siis yhtede hollandi plikadega joogid ja jutustasime nendega pool 88d, security muudkui kobis trepile ja "tssschhhhh..!-tas" meile ;)

J2rgmisel p2eval laenutasime siis sami ja nende kahe laheda hollandi plikaga skuutrid ja off we go! :D ylilahe, samiga oli kindlam ka kui suvakate juhtidega mujal seni. tuul juustes ja kimasime suvalisi tai kylateid pidi, haukavad koerad, t2navatel m2ngivad lapsed, pool-n2lginud pullid ja lehmad t2nava 22rsetel mururibadel ja kuked (igalpool krt!). lahe, suht senisest erinevat Taid n2gime selmoel. lahe kogemus. ja igast lahedad buddismi templid otse kaljude ja metsade ja lihtsalt heast peast ka mingite suhkruroo p6ldude vahel. siis l6pouks oli ka minu kord rooli taha minna. algul tiba p6desin a pm 2minutiga v v2hemaga sain asja selgeks, jumala lapsem2ng m6tlesin. s6itsime siis samiga jt-ga tagasi, seekord mina juhtisin ja sam istus taga. maanteedel pm 95-100km/h-ga ja jumala super super tuli k6ik v2lja (tagantj2rele m6eldes olin ma ikka suht loll et niimoodi m6lemaga riskisin) a nojah. yhes6naga olime juba tagasi hosteli juures ja tahtsime skuutri tagasi viia. ja siis yhe ristmikku juures liginesid 2kki korraga mingi 5 teist skuutrit ja mingi busy traffic oli hetkeks ja ma vist natuke "jooksin kinni" ja tahtsin u-turni teha ja kuidagi arvasin et kurv liiga j2rsk ja p[idurdasin (oma arust!) a tegelt vajutasin hoopis kogemata gaasi juurde ja panin otse sellesse kiviposti otsa. f.....! krt, sam aitas mu ratta alt v2lja, mul paar sinikat ja jalg natuke katki a mitte midagi hullu. sam oli t2itsa terve kuidagi. a skuuter is oli hullult igast kriime jm t2is ja yks kyljeosa oli 2ra murdunud ja kuskil 5m kaugusel. selle tyki suutsime siis kuidagi tagasi "kinnitada" et see sel hetkel, kui ratta tagasi viisime, maha enam ei kukkunud ja yhes6naga, ma ei tea, kuidas see v6imalik oli, ja kuidas mul niiii vedas a see tyyp ei m2rganud mitte midagi(!!!!!!!) :D :D muidu oleks vist paarkymmend tuhat bahti kohe l2inud. plaanisime samiga juba hostelist p6genemist ja puha.
siis sam tellis mulle paar gin tonicut ja ma hakkasin mingist adrenaliinist alla tulema ja maha rahunema:D ja jah.. krt, nii h2sti l2ksi k6ik, kuni selle neetud postini. :/ ;)
hiljem vaatasime veel samiga p2ikeseloojangut yle Kwai Riveri. meeletult erk ja s6na otseses m6tte tumepunane-oranz p2ike loojumas yle uduste sinim2gede ja dzass taustaks. me v6rkkiikedes ja 6htu soojust kaifimas :)
Hiljem me enam 7/11-st alkot k2tte ei saanud, siin Tais on alko myyk suht absoluutselt keelatud (alati leiab kohti, kust seda saada a jah..) kui j2lle mingid valimised on. ja neid on siin vist krt iga 3p tagant, suht uskumatu ja n2rvidele k2iv, kui aus olla :/ ;)

No comments: