Tuesday, March 11, 2008

Tiger Temple - back to Bkk - Sukhotai

..hommikul vedelesime v6rkkiikedes j2lle kuni minibus meile j2rgi tuli. siis tiigrite juurde ja zoo'sse. yhes6naga see a la tempel suht suur ja Tais p2ris kuulus ka ja pm idee selles et siin paitad tiigreid ja kaisutad neid jne. olime tegelt tiba vist liiga palju lootnud k6igest a ikka oli super super kui mingi suure tiigri pead paitasid ja siis end ta vastu surusid.. huhuuuu.. algul kyll pisike adrenaliin oli ausalt 8elda sees. ja hiljem selle aussi tyybi ja sami jt-ga jalutasime neid veel tiba ringi, lahe. siis ajasime samiga veel mingeid "metssea" moodi loomi m88da aeda taga, hiljem tagasi Kanchanaburisse, oma Guesthouse'i, kotid selga j2lle ja bussile Bkki. teel ostsin n2ljasena oma arust mingi Pat Thai moodi nuudlite asja take away'na kaasa, a tuli v2lja et see oli hoopis mingi tulikuum nuudlisupp ja see "puistati" mulle siis (kuna ma tahtsin ju take-away'd, buss juba tuututas ja ma pidin jooksma) mingi kilekoti sisse. ja sellega ma siis bussile maandusin. sam naeris end katki ja mind yritasin mingite pulkadega seda suppi siis kuidagi viisi bussi k6ikumise-pidurdamise taustal s88ma hakata. keele k6rvetasin kohe 2ra a hiljem oli okei ja maitses ja v2rki. :) (a enam mingeid suppe kaasa kilekottides kyll ei osta vist!)

Bkkis j2lle mingi t6bras taksojuht, s6idutas meid ringi ja ringi ja ringi ja ei suutnud Bkki peamist ja suurimat rongijaama yle leida, haha! valusalt n2rvi l2ksin vahepeal a 6nneks olime bussis natuke veini joonud niiet l6puks oli juhist j2lle savi ja lihtsalt hirnusime selle tobeduse yle naerda.. a siiski, et nagu grow up! mis te t6esti arvate, et turistid ei saa teie m2ngudest aru. siis v6iks lihtsalt kohe topelt raha sisse n6uda mitte puhkides ja ringe ja ringe tehes m88da Bkki meid peaaegu rongist maha j22da lasta. noh on pisikesed v2rdjad sellised..! :D :C Bkki essential kogemus igaljuhul ;)

siis night train.. see omamoodi tai kogemus j2lle. logiseb, s6idab Bkki suburbide kodudest ja r6dudest u 20-30cm kauguselt m88da aegajalt, konkreetselt et v6id inimeste kuivava pesu s6idu pealt lihtsalt kaasa n2pata jne. mingid magamistoa aknad samal k6rgusel pm niiet vahid siis aknast u 1-2m kauguselt sisse kogemata ja n2ed riietuvaid kohalikke, haha. p2ris naljakas oli. rongi aknad lahti (meil ei 6nnestunud sleeper wagonit saada, olime 2.klassi seater vagunis:/:), tuul puhub l2bi (a soe on noh:) inimesed suitsetavad rongis pom, pole ka mingi probleem kui vagunite vahel oleval platvornil ringi k66lud. ja rongi baar ka lahe. seal jumala randomly jooksin matthiasega (CS, koh pha nganilt,FMPlt) kokku, eriti v2ike maailm ikka, ja mai tundnud teda isegi 2ra, sam tundis ja tema tundis minu 2ra a mina kokutasin a la et "hey i think i've seen you somewhere", ju siis olid phuketid tol 6htul juba oma t88 teinud:D yhes6naga baaris me k6ik + yks lahe iiri tyyp tsillisime ringi, mingi baariplika ahistas ja kallistas ja varastas mu suitse koguaeg. ja sain hullkaifi infot Dublini kohta! aprillis v mais kindlapeale, Dublin here i come..! ;) sam oli terve rongis6idu aja kadedusest roheline. hahaaaa! et a la "fuck the new zealand, i'll move to europe, this is NOT normal. we pay around $80 and you can get it in Ireland even for some ridiculous 80cents....!" hahahahaaa. juhuuu :) well too bad! ..if you're from the Land of Sheep (v mighty Kiwis) nagu me samiga NZt nyyd kutsume :D
L6puks 1am pandi baar kinni, me tagasi oma istmetele, seal mu magamiskoti all panime lolli edasi ja j6ime oma viimast 6lu. mingi hetk aga siiski magama. eriti m6ttetu oli mingit "mugavat" asendit leida yritada, no way. l6puks andsin alla ja magasin p6randal oma istme all (fuiii.! nagu sam ytles. kes ei saanud terve selle 88 jooksul silmi korralikult kinni). 5am olime siis oma jaamas (mingi xxx-keeruline linnanimi, ei m2leta praegu, P-ga hakkas:D), sadasime rongist v2lja ja unisena k6ikusime linna poole. mingi hull varahommikune turg juba lahti ja actionis, suht uskumatu meie arust "what the f is wrong with these poor people here that they can't sleep..?" (kysisime yksteiselt:D). otsisime siis tulutult m6nda veel lahti olevat (haha, kell oli 5.30am sel hetkel juba) hosteli, l6puks yhes hostelis avastasime keset koridori madratsi ja vajusime sinna. 2h p2rast aeti meid meie varbaid k6distades yles ja saadeti yhte taevalikku tuppa. huuuuhu! l6puks voodis(ma pole voodeid kunagi niiv6rd armastanud vist;)

Sukhotai
p2rastl6unaks olime end yles saanud, mingi nuudliroo hommikus88gi m6ttes alla kugistanud nign siis asusime bussijaama otsima. umbes 1,5h tunni p2rast saime l6puks mingite kohalike non-english juhgatuste abiga bussile, mis meid sinna kohale viis. sealt edasi sukhotai bussile. ja seal koha peal laenutasime rattad, kimasime nede vanakooli ratastega m88da templeid ringi. yhe hullilusa vana Buddha monumendi avastasime ka, lootuse6ied igalpool ja paar kaifi fotot sain ja yldse hullilus oli selles templis! hiljem s6itsime veel Sukhotai Historical Park'is ringi (see btw yks tai vanimaid pealinnu, hullvanad templid, stuupad, Buddhad jn, suht v6imas:), vaatasime p2ikeseloojangut yle nende tiikide igast stuupade ja Buddhade jm taustal ja ilus ilus oli. ja selles kohas tundsid ka t2iesti selgelt kui pyha + eriline see koht on ja kui palju ajalugu see sisaldab..
p2rast tuk-tukiga tagasi bussijaama, seal s6ime bussi oodates 6htust ja siis tagasi P-i. Sukhotaid k2isime hiljem veel nightmarketil, igast lahedaid asju t2is see, lollitasime ringi ja l6puks jalutasime k2sik2es tagasi koju, baaridetuurile seekord enam minna ei viitsinud.