Saturday, March 15, 2008

Chiang Mai vol.3 ja Pai vol. 2 (:

s6itsin siis tagasi Chiang Maisse teisip hommikul, et seal Wat Suan Dok templis yhest buddismi/meditatsiooni kursusest osa v6tta. taksojuht hull lahe seekord, s6idutas mind igalpool ringi ja aitas hullult ja kui l6puks templisse j6udsin, tuli v2lja, et kursus on hoopis j2rgmine n2dal:/ ma tiba pettunud (a samas see t2hendas et v6in ilma syymekata tagasi Paisse CSCi people s6ita, huhuu!;). 6htul l2ksin siiski yhte teisse templisse, kus tutvustati ka erinevaid buddismi med.vorme ja p6hiideid. yks h2sti armas munk Laost muudkui selestas meile, a kahjuks poolest jutust me siiski aru ei saanud, sest ta inka ei olnud lihtsalt eriti selge:/ a ikka super lahe 6htu oli.
j2rgmisel hommikul k2isin siis l6puks ka joogas 2ra, karm paniutamine jms 70minti j2rjest, p2ris piinav a samas h2sti m6nus tunne p2rast :) siis l2ksin Pai bussile j2lle. seekord see buss topiti inimesi niiiiii t2is, et k6ik istmevahed olid juba seisjaid t2is ja iga 30minti tagant buss ikka veel peatus maanteel et veel m6ne kohalike peale v6tta. hullumaja. a fun. (no mina olin veel istuma saanud ju. muidu kyll nii v2ga fun vist ei oleks olnud;) a jas, aknad olid lahti ja terve pisike buss sumises ja loksus ja k6ikus neil m2giteil ringi, mingi hetk hakkas hullem viskihais yle bussi levima ja siis avastasime et kellelgil on terve suur pudel tai viskit kuidagi katki l2inud (inimesed istusid ja tallusid pm osade kottide peal jne, niiet ega see v2ga yllatav ei olnudki vast) ja see ujutas siis bussi p6randat vaikselt yle, ahha. buss tegi siis 3omintise peatuse ja viski koristati 2ra. p2ris l6bus s6it yhes6naga, see kord ka m6ned usa ja saksa backpackerid peal ja k6ik alhedad veel pealekauba niiet super :)

ja Couchsurfing kollektiivi (CSC) pidu oli megaaa..! sain l6puks Casey jt "suurte ninadega" r22kida ja j6ime end k6ik poolkogemata suht t2is;) siis skuutritega yhest baarist,mis kinni pani, j2rgmisesse. ja nii kella 4am-ni v2lja:D aga kohtusin jah niiiiiii paljude niiii lahedate ja inspireerivate "real traveller'dega" (mitte mingid suvakad "let's-get-drunk-in-thailand" backpackerid, kellest Bkkis Khao San Rd-l praegusel hetkel mul suht villand on saanud:/) (selles m6ttes et mai ei eita ju, et olen Tais ka palju alkot tarbind a v6rreldes osadega kelle kogu holiday Taimaal m88dub alkojoobe all..siis mina nii kaugele vist ikka veel ei kyyni:/;)
palju peost enam ei m2leta, mingeid tequila shotte tegime, niiet soola lakuti k6hu pealt ja sidruni v6i laimi said alles suudeldes k2tte (sellelt, kelle k6htu siis lakkunud olid, haha) suht lahe asi tegelt. :D enamus aega lobisesin aga kipa belgia tyybiga, ta ka kollektiivis. aprillis vb Belgias n2eme :) mingi hetk 4-5 aeg ta jalutas mu koju ja ma tuttu siis.
by the way, enne CSC pidu kui t2naval ringi h2ngisin, hakkas yks kohalik veel uurima j2lle et "where are you from?" ja ma et "Estonia" ja ta et "aa Australia..?!" ma et "NOOO, Eeestonia..!" ja siis yks k6rvalolev saksa tyyp muigas ja ytles et "yeah i know, these estonians are all a bunch of heavy drinkers" (mul oli parajasti mingi koteil vms k2es) ja ma et "mhh..?" ja siis ta et "hey there are about 8 estonians sitting in the bar and they've been drinking like for 5hours already.." ma et "Estonians? HERE???? where???????" ja siis ta viis mind nened juurde ja nii ma siis (t2nu alkole ja eestlaste k6vale jooma-kuulsusele" p6rkasingi yle pika-pika aja j2lle eestlastega kokku. laheee! nendega lobisesime veel mingi 1-2h, k6ik kommenteerisid mu aktsenti. rsk, mai suuda uskuda, et ma oma emakeelt p2rast (vaid!) yht aastat juba m2rgatava aktsendiga r22gin..! :///
..siis j2rgmisel hommikul ma millalgi l6una aeg l2ksin veel kollektiivile kylla, nende majja, kus nad website'i kallal siis t88tavad. hull-lahe koht kyll, super inimesi, v6rkkiiki, komme ja mangopuid t2is ;) mhh! tahaks ka kollektiivis tibaks peatuda a pagana lennupilet mul hui laseb ka:/ siis Doogie (see belgia poiss0 viis mind oma skuutriga tagasi linna (enne olin nende juurde linnast h22letanud, see Pai "cityst" paari kilti kaugusel) ja siis ma s6in veel l6unaks oma uut lemmikut (Thai spicy salad) (pingutasin j2lle piparde ja k6iksuguste vyrtsidega suht metsikult yle, a noh, hakkan juba harjuma, haha)(kuigi pisaratega;) ja siis Ching Mai bussile.
Chiang Maist 6htul siis 11tunnisele Bangkoki bussile. fun. ei noh, t6epoolest. muidu luks buss ja hullult ruumi ja m6nnad istmed ja puha. a esimeseks 3tunniks pandi mingi m6ttetu Tai horrormovie peale ja kuna k6larid olid p6him6tteliselt minu istme kohal, siis pidin kolm tundi mingit arusaamatut (hea seegi veel!:D) Tai n2itlejannade kriiskamist ja oigamist ja ulgumist ja mingeid koletiste m6irgeid jms taluma. vot SEE oli HORROR. :/ p2rast selle neetud filmi l6ppu kustutati aga tuled ja j2in m6nusasti oma magamiskotis tuttu, et siis 8am juba Bangkoki liiklusemyra peale yles 2rgata :)

No comments: