Friday, February 29, 2008

Malaisia

...Melaka
hull ilus ja armas ajalooline kaubanduslinn. k6ik aasia kaubalaevad s6itid sealt vanasti l2bi. k2isin sultanipalees ja kindluses jm. ja jalutasin pool p2eva m88da chinatowni ringi, s8in nuudleid ja seafoodi (muud neil v2ga polegi, haha) ja siis 6htu poole v6tsin bussi Kuala Lumpurisse..

Kuala Lumpur
metsik metsik ja kihisev city. taksoga sain p2rast hullu tingimist (n2htavasti maksin ikkagi, vaatamata oma sellele 15min kauplemisele 3x rohkem kui vaja, hmm, hulluks ajab siin:$) CS george'i juurde. yks h2sti lahe tyyp Liibanonist. t88tab seal hetkel ja elab otse citys (huhuu!;) l2ksime siis kohe 1.6htul ta s6pradega v2lja, s88ma ja jooma jne (ikka nuudlid j2lle, hihi). ja l6puks j2lle shiisha. oh kuidas ma seda igatsenud olen :)
J2rgmistel p2evadel seiklesin KLs ringi, jalak6ndijatele mitte mingi suguseid teid pole, eksisin iga p2v oma 10x 2ra a lahe sellegipoolest. ja takso tegelt hull odav. Petronas Towers (need 2 hiiglak6rget kaksiktorni) ja Eye on Malaysia ja igast mozeed ja templid ja Chinatown (shopping..! huhuu;) ja turud, kasse, piprakaunu ja "tssss..!"-tavaid kohalikke t2is. mina ainuke "western" tatsasin sellistes urgastes ringi seal.. muidu KL hull lahe linn, a l6puyks hakkasin sellest tasapisi v2sima, taksod ja kauplemine ja kohalikud sebivad ja karjuvad midagi ja hull myra ja 6husaaste jne.
S6brap2eval k2isime hull lahedas jazziklubis kokteile limpsimas, nii lahe oli. ja hull hea musa taustaks ;) pool 88d kalesime siis veel george'ga selle yle, kes on "Peer Gynti" Morningmoodi helilooja. tulemus- v6lgneme teineteisele m6lemad "Best Sex/Orgasm ever" kokteile nyyd, hihi. Liibanoni a tahan kyll nyyd minna. sain lyhikursuse sel teemal ja hullilus koht. ja Gorge oleks ka super super kohalik seal, to show around jne c(:

Cameron Highlands
hullilusad teaplantations (teeistandused vms), niiiiiii roheline ja imeilus, teep66said ja kynkaid jm t2is. ja rahulik ja mediteeriv 6hustik. meie hostelis ka hull lahe kamp oli koos, kitarr ja reggae l6kke 22res 6htul kella 3am-ni. niiiiii kaif! seda olen ka aussist/indoneesiast peale hullult taga igatsenud :) ja "randomly" p6rkasin rahvuspargis kahe laheda CS kutiga kokku, nendega koos h2ngisime veel ringi 2p, k2isime nightmarketil ja maitsesime igats lahedaid ja eksootilisi kohalikku asju seal ;)

Penang island
busside ja ferrydega ja yhe laheda usa tydrukuga j6udsime siis l6puks Georgetowni (Penang). seal myrisev 88elu, kohalikud ja igast toiduletid jm t2navaid t2is j2lle, ja n2mm ja niii odav ka ja j2rgmisel p2eval kolasin j2lle igast templeid ja mozeesid pidi yhe kohaliku armsa Jacoga, s6ime india cuisine'i ja l6puks (niiiii pagana palav oli!!) maandusin hosteli airconditioned baaris mingite lahedate uk tyypidega jooma.
varane 6htu, l66pes aga sllegipoolest 4am hommikul, p2rast tulutuid klubipotsinguid (me ei olnud lihtsalt kohalikust r88kivast popist ja karaokest eriti vaimustuses). hommikutundideni istusime t2naval jookidega ja muljetasime. nemad taist ja mina aussist (neil around the world-ticket, ja nad maksid kogu selle tuuri eest vaid $500 euri rohkem....!!! aaah!!!;) (ma juba teen vaikselt oma plaane siin;) ja hullud oopiumi ja tai narkoteemad tulid k6ne alla ja fullmoon party jne. huhuu. yha enam ei j6ua 2ra oodata millal Taisse j6uan c(; mitte et ma mingi alkohoolik oleks (nagu sam, nz tyyp, kellega praegu ringi tripin) aga kui alko on m6nes aasia riigis veel tyki kallim kui eestis siis milleks siia liiga kaua j22da, eksju? :)
hommikul vara p2rast 2h magamist siis jooksin ATMi otsima, kohalikud mitte s6nagi inglisekeelt ei r22gi, mul olid n2rvid jumala l2bi juba (ylted neile CASH v ATM v creditcard vms ja nad lihtsalt vangutavad oma lolle(sorri!ma olin lihtsalt v2ga tige sel hetkel) peakesi) a l6puks ikka j6udisn Langkawi ferryle.. huhuu =)

Langkawi island...
sellesama usa tydruku (Lauren) ja tema geist s6braga (m6levad studeerivad Hiinas, oh, mis lugusid ma kuulsin..) maabusime siis sel saarel. laeva peal tegin veel (kahjuks!) tutvust yhe laheda (see oli mu esmamulje noh:/) 65aastase sveitsi hipi-vanamehega. ootasin teisi ja lobisesin temaga samal ajal 6ondatest ja hipidest jm-st ja endal polnud aimugi kuidas ta mul p2rast kogu mu "s6bralikkust" j2rele jooksma hakkab) :$$$ raisk! a yhe s6naga maabusime siis yhes lahedas rannakuurordi, mitte nii v2ga touristy enam ja kobisime randa. 6htul s88ma k6ik koos (Albertist (nii oli selle sveitsi vanamees-hipi nimi) katsusime end pidevalt lahtirebida, enamasti 6nnestunult;) ja j6ime rannas mingite reggaebaaride 22res veini ja lobisesime hiinast ja usast jm. kipa 6htu..! :)
ja j2rgmisel p2eval mul oli Alberti eest p6genemisest nii siiber (aega ka enam Malaisia jaoks v2ga yle polnud) niiet otsustasin Satun'i (Tai piiripunkt kui Langkawilt tulla) s6ita. vaatamata mu yliaeglasele taksojuhile (kes mitte yldsegi kohe aru ei saanud kui ma talle FASTER FASTER k6rva "karjusin" (ta lihtsalt ilkus naerda ja pomises NICE yeah NICE BEAUTIFUL..) j6udsin siiski viimasele ferryle (ainult t2nu faktile et siin j22b kogu transport keskeltl2bi 40min hiljaks.) (mulle sobib! haha ;) ja juba maandusingi Taimaal... huhuuuu! =) =)

No comments: