Sunday, February 17, 2008

INDONEESIA - Bintan

neljap hommikul v6tsin siis k2tte ja orgunnisin end ferryle mis Bintanile viis (ca 1h ferryga aint, indoneesia on singapurile ikka nii lahedalt l2hedal;) laeval avastasin et chinese new years t6ttu terve laev mingeid hiina perekondi t2is ja hakkasin juba accomodationi p2rast tiba pablama.. a p2rast indoneesia viisa saamist ($10 + 2minti ootamist;) tyyp pani algul mu passiga minema ja ma juba tiba paanikas aga jah..;) avastasin yhe international studets grupi sadamast ja sattusin nende bussile. paari dollari eest saime oma bussiga Bintani idakaldale (v2hem kommertsi ja turiste ja rohkem igast kohalikke kalurikylakesi jms lahedat:) niiet k6ik oli super. + hull-lahedad inimesed ka veel pealekauba!! 10rahvust ja u 20inimest kokku :) p2rast 4h-st s6itu (ma arvan et ekslesime enamus saare l2bi, juhil polnud l6ppudel6puks aimugi kuhu ta s6idab;):/ (welcome to asia, haha!) saime mingid hytid endale, ja kuna mul (ja veel m6nel) polnud midagi bookitud siis me otsustasime rannas t2htede all magada ;) a v2h backpacki sain 2ra pandud niiet ei pidanud selle p2rast n2rveldama. siis hull n2mma dinner ja ma paigutasin oma kalli duti free vodka ookeanisse jahtuma. siis 1h p2rast avastasin michaeliga (yks lahe tyyp aussist) et see kadund ja kott puru. rsk! paanika!!! ;0 l6puks taskulampide ja muuga 6nnestus mul vees ringi tammudes pudelile l6puks peale astuda, oh kui lah..! keegi ei suutnud mu 6nne eriti uskuda haha ;) siis pidu ja alko (1$ 6lu eest jne, v6rreldes singapuri ja aussiga uskumatult odav;). bonfire ja kohalikud kitarriga (No woman no cry jms reggae ja klassika) l8ime lusikatega "trummi" ja tantsisime l6kke ymber. k6ik see leidis aset 5m kaugusel ookeanist. palmid igalpool ja taevas nii selge. linnutee ja t2hti t2is.. :) hull-ilus:) siis marilyn veenis meid ujuma minema, me evaniga olime esimesed skinny-dipi algatajad. l6petasime 7 palja poisiga + mina ja marilyn vees hullates, hihi. :D lained nii suured a niii soe vesi. AJ-l oli tequila pudel kaasas ja sulperdasime seal vees mingi 40min, kohalikud arvasid et oleme juba uppunud jne. hull paanika oli meie p2rast, hahh;) l6puks mingi hetk kobisime 5kesi rannale magama. kaif 88..! lained ja t2hed ja l6ke 10m kaugusel ja super-lahedate inimeste vahel uinumine..

reede pikutasime p2rast hommikusuplust ja s88ki pool p2eva rannas, m2ngisime mingeid palliasju. l6puks l2ksin danieli ja AJ-ga (yks hull-lahe tyyp indiast, mu esimene super-india kogemus;) randa ja kallast ja kalurikylakesi avastama. ja hiljem ekslesime natuke local villages ringi. inimesed mopeedidega muudkui kimasid m88da (4inimest v terve perekond yhel motikal;/;) ja h6ikasid et Hello hey hey jne. hull lahedad ja s6bralikud kohalikud. kohe kui peamisest turismikohast v2lja saad on kohalikud 100% totaalselt s6bralikud ja omakasupyydmatud :) 6htul j2lle l6ke ja kokteilid (..mu vodka hakkas juba otsa saama.. ;) ja uinusime oma hyti a la verandal, tuul myhises ringi a ometi niii soe.. :)

laup pikutasin kahe saksa poisiga rannas pool p2eva, j6ime oma kookosepiima ja m2ngisime kutsikatega ringi. stefan (yks neist) ytlemata lahe tyyp. l6puks ferryga koju, AJ juurde. seal non stop party edasi. hmkl kell 6am nende basseini pohmakaga ujuma, haha. v6imas elu c(;

No comments: