Monday, February 11, 2008

Melbourne..


..viimased p2evad Aussis veetsin siis Melbournes. esimesel 6htul Hobarstist saabudes saime martiniga kokku, lobisesime ja muljetasime pool 6htut mu hostelis, ma yritasin p2rast suht m6ttetult t2is j22da mingite backpackeritega ja l6bus olla a ei 6nnestunud eriti. puuh :( a noh, ma annan endale siis ikka paar p2eva kosumiseks.. :)

j2rgmisel p2eval kolisin CS Brisni juurde, neil suhtv2ga lahe hipikodu, seinad lahedaid maale t2is. j6ime ja vaatasime h2id filme. hommikul k2isin ja muutsin Emiraatides lennupileti 2ra, lendan nyyd Singapuri alles pyhap (3.02) ja 6htul k2isin veel Queen Victoria night marketil, h2sti m6nus salsa musa ja inimesed tantsisin ja nautisid elu :)
Neljap saime mitmete lahedate CS-dega kokku, algul k2isime yhes h2sti lahedas CBD urkas, St.Jerome's, mingi Levika ja kohvikumi vahepealne klubi-bar. jumala kifte inimesi ja head musa t2is. (melbourne rocks!;) siis hiljem drinks at Federation Square, hiljem kolisime omadega Fitzroysse yhte lahedasse baari(Polly), kus martin Eesti (!!!!!!!) viina menyyst avastas. a kahjuks neil seda hetkel ei olnud, me martiniga m6lemad hull pettunud aga eks eesti viin j2relikult myyb siis h2sti ;) haha. lahe oli, lobisesime itaallaste ja austraalia CS memberitega erinevatest vahatamismeetoditest ja yldse oli l6bus. kodus vaatasin brianiga ta maailmareiside pilte ja muljetasime kahekesi, ta hull m6nus.. :)
Reede natuke sight-seeingut tegime veel, Nick Cave'i n2itus, jumala muljetavaldav ja lahe. siis 6htu poole sain yhe george'ga kokku, k2isime n2ituse avamisel ja j6ime seal odavat veini ja l6puks me Evelyn'i, kus m2ngis Bonjah (avastasin selle nz reggae-folk-jazz b2ndi yks p2ev Bourke st Mall'ilt ja otsustasin maksku-mus-maksab minna.. 6ieti tegime ka, juba nende soojendusb2ndid ajasid mu hulluks ja kui nad ise alustasid, siis sain ma t2ieliku ekstaasi, hihi. aga t6epoolest ylik6va kontsert ja ma lihtsalt armastan nende "Moments we Breath'i". t6eliselt hea lau :)
Laup ma oma roommate'dega St.Kildasse randa, katamaraaniga lagse plaani j2rgi purjetama. mega ilm ja p2ike ja terve rand ja taevas oli kitesurfer'eid t2is, huhuu! aga siis j2rsku mingi masti osa murdus keset purjetama asumist niiet jama, ei saanudki v2ga proovida.. ;) :/ hiljem zane hellas ja r22kisime kaua. ta tahab et ma ta juurde tagasi tasmaaniasse l2heksin.. no mis m6ttes nagu, mai saaaaaa ju,kuigi tahaks vist.. lollid mehed :"( siis sain St.Kildas (Melbourne nr.1 lahe suburb) matthew'ga kokku, j6lkusime seal ringi, k2isime s88mas ja muljetasime ka oma reisidest. matt hull reisind (isegi kompressoris jm eestis k2ind, haha. ma ekstaasis melbourne'i CSeritest, 4 neist juba eestis olnud:) ja h2sti lahe ka veel pealekauba (super rebound zane'le :$;) ja hiljem temap pool terve 6htu ja pool 88d istusime verandal ja ta muudkui tegi eluparimaid kokteile, n2mmmm..! ;)
Pyhap koju j6udes veinidest ja matthew kokteilidest suht pohmakas, j22n lihtsalt diivanil mitmeks tunniks kogemata magama, l6puks 2rgates avastan, et krt, pakkima peab veel jm ja 2h p2rast pean kuidagi juba lennujaamas olema.. hullkiiruga saan veel martiniga kokku, ta nii lahe. ja siis skybussiga lennujaama. seal veel adam ja zane helistab ja viimased korrad kui nende m6lemaga t6en2oliselt r22gin. ((adam natuke vihane v pettunud, ma mingit hullu jama olin talle laup 6htul matti juures t2is peaga ajanud. ja siis keset k6ne mul sai aku tyhjaks ja ta ei saanud oma point of viewd mulle seletada ja siis kui ta pyhap helistas olin liiga v2ss jms et taga r22kida. natuke n6me "l6pp" meil vms. ahh whatever :) Blah Blah Blah (<- pyhendatud adamile ja "Cocoon'ile".. :) tegelt ta sai sellest vist juba ammu yle a noh k6ik see kulus talle mu arust tiba ka 2ra.))
ja siis... GOODBYE AUSTRAALIA.... niuniuniuuuu :"\
lennuk t6useb just p2ikeseloojangul 6hku, imeilus ja imekurb vaade. ja tunne.. :*)
(kuid j2llegi .."these are the moments we breathe for..!" :*)

No comments: