Thursday, February 14, 2008

Singapur vol.2 (kokkuv6te (nagu alati eksole ;)..?)

teisip ja kolmap singapuris - k2isin asian civilisation muuseumis, suht huvitav, j6lkusin Little Indias ja igast mosque'de ja templite vahet ringi. sergejga kokkusaamisele j2in 50min hiljaks niiet ta oli juba kadunud ja mu aku oli ka nii tyhi et ta nr-t ma enam k2tte ei saand, p2h. eriti n6me olen ikka.. aga jah, kogu city -
hullv6imas kultuur..! teisip 6htu k2isime Juana ja ta malaisia s6pradega v2ljas ja kolmap saabus Anna (Sloveeniast) kes juba aasta Ho Chi Minh citys (Vietnam) elanud. jumala paeluvad jutud jms. s6itsime koos Sentosa saarele, seal mega ilus, palmid, lamamistoolid, prantsusekeelne chillmusa(haha, ma vihkan seda v2ljendit aga midagi pole parata) ja ice tea'd :) lesisime pool p2eva seal rannas, 6htul oli seal ilutulestik, mingi lahe show jne. siis Anna l2ks koju a mina otsustasin ikka oma kultuuri-kavaga l6puni minna ja Chinatowni Chinese New Years ilutulestikku jms vaatama minna. see oli hullult sagivaid ja nygivaid hiinlasi t2is, p2ris karm kogemus. ilutulestik ja k6ik need erkpunased ja kitschid dekoratsioonid olid muidugi lahedad a sydney aastavahetus oli kahtlemata paaaaalju parem ;) istusin k6nnitee 22res yhe hiina vanamehega ja see seletas mulle igast daaa!(ma ju tean et Peking on hiina pealinn jne)-asju. a nii armsalt ekstaasis et mingi kauge ja eksootiline (eesti, haha!) turist teda kuulata viitsis..

1 comment:

Partireper.it said...

i thought you were in nz?