Monday, February 11, 2008

Singapur, esimesed muljed.. :)

...kell 2am 88sel kui siis lennujaama saabusin, k6igepeale kuumuse ja "humidity" laine voolasmust yle, siis aga leidsin takso, hellasin juanale ja s6itsin tema juurde. issand kui m6nus oli l6puks j2lle voodis amgada, lennukis 8h jooksul oli ikka suht ebamugav:/

E 4/2: ronisin l6puks 12 aeg voodist v2lja (Juana oli juba t88le l2inud), siis MRT-ga (Singapuris neil h2sti hea selline metroode/rongide v6rk) citysse. tee peal kohalik foodcourt, igasuguseid hullodavaid (keskeltl2bi $2-7 ringis;) india, tai, hiina ja jaapani vyrtsikaid toite t2is, n2mm! siis tee peal LP-st teed otsides sain yhe leedu sergejga tuttavaks ja l6puks h2ngisime terve p2eva koos. k2isime singapuri landmarki (Merloni Lion Statue) vaatamas, ooperimaja (neil seal ka lahe ja hull-laheda-arhitekuuriga ooperimaja jah, yllatus yllatus;) siis Chinatown. vat see oli midagi suht meeletut!! kuna paari p2eva p2rast on Chinese New Years (6-7/2) siis terve turg oli hullumiseni sagivaid ja nyd\givaid hiinlasi 1000% t2is. turg ise juba hull elmaus, k6ik r88givad yksteise v6idu, mingid putkad mangosid, teised fortitude-kypsiseid, kolmandad chinese new years kitsch-dekoratsioone jm t2is. hankisime endal coconut piima (seal myyakse neid k6rrega kookoseid j22kylma kookosepiimaga $1 eest!;) oii kui hea see on! :) sagisime siis turul edasi., otsisime erinevaid templid yles seal, ja l6puks jooksime tagasi CBDsse, et seal oma sunset-boat-tuurile minna. hull-ilusad vaated skyline'le ja Boat's/Clarke's Quayle. singapuri skyline on ikka v2ga v2ga v6imas ja tuledes imeilus. ja j6e22rsed pisikesed restoranid ja vanaaegsed kohvikud ja kogu linna rohelus - ma poleks kunagi oodanud et singapur niiii ilus ja kuidagi inims6bralik on..!:) oleme sergejga m6lemad singapurist suht ekstaasis (tal see ka 1.p2ev siin), l2hme veel veini jooma (alko on siin kyll hirmkallis, niiet elada siin ei saaks:$;) ja l6puks ma koju. eksin tee peal tiba 2ra a l6puks j6uan siiski kohale.. :)