Monday, August 4, 2008

Itaalia - Cinque Terra! (=

...siin siis väike kokkuv6te - peteriga kohtuime jälle reedel, (18.07) vaatsaime häid filme pool 6htut ja musitasime hihi:) järgmine päev tema suguv6sa + vanematega kohtumine, ühel tädil oli 50a juubel vms. väga lahe, ja toredad vanemad jne :) siis läksime peteri ja ta usa kasu6ega rongiga Heidelbergi (hästi vana ülikooli linn l6una saksamaal) ja seal oli mingi usa üliõpilaste pidu ja läbu, järgmine päev hääletasime peteriga freiburgi, ta mingite s6prade juurde, seal ühap ka päris hull pidu, siis esmasp Ben harper, hästi m6nus kontsert=) (kuigi peteriga oli pisike hõõrdumine vms nendel päevadel;/) a siis järg päev rääkisime asjad selgeks ja hakkasime itaalia poole hääletama, saime shveitsist läbi (tohutult tohutult ilusad mäed ja loodus, ja kuigi me s6itsime vaid läbi, hing jäi ikka vahepeal sellise vaatepildi pärast kinni;) magasime põhja itaalia bensuka taga, tegime endale priimusega suppi, vahtisime tähti jalobisesime ja sis tuttu. järgmine päev oli suht katsumus - 5h ühes bensukas, itaalias hääletamine p6him6tteliselt illegaalne, niiet mingid machod politseid muudkui käisid meile hullult pinda ja peteril ka paha tuju ja oli natuke mossis ja mul viskas kohati üle a l6puks v6tsime end m6lemad kokku ja saimegi mega hästi La Spezia juuurde mere äärde, üks itaallane viis meid 40km ringiga otsa paradiisi (Rio Maggiore) kohale =)

seal siis randa, jäätised, pisikestest itaalia poodidest ostetud pastad, pestod, 2L-sed veinid, tomatid ja salaami jms kaasas, turnisime üle kivide jms (liivaranda polnud, see eest aga meeletult lahe kivi&kalju rand=) ja l6puks leidsime ranna lõpus ühe suht privaatse urka, esimese asjana hüppasime merre, hull-palav oli ja sellest olime me juba 2 ööpäeva unistanud! taevalik vesi!!! ;) seal ehitasime voodit endale, haha, ladusime kive ja siis puhusime minu kummimadratsi täis, selle peale magamiskotid jms ja luksus oligi olemas;) siis alustasime pasta kokkamisega, hull nämmalt maitses l6puks;), päike loojus ja avasime esimese veini, mingid kaluripaadid meie nina ees vahemeres, ja sellise v6imsusega värvid taevas :) siis natuke veel oma luksus-madratsil jointid+punane vein, l6puks lobisesime küik oma AGA'd ja h66rdumised välja, rääkisime k6ik selgeks ja olime jälle juba armunud :) ja siis vajusime magama, pärast seda kui olime pilkases pimeduses oma ebakaines jms olekus hambaid pesema minnes mingite kivide ja kaljude vahel peaaegu jalaluud murdnud.

järgmine hommik kohvi priimusega, siis hüppasime jälle vette, seejärel hommikusöök (peter oli varahommikul linnast pagarilt värskeid saiakesi toonud c(;) ja siis Via del'Amore vms, kaljude ääres pisike jalgrada, hullult mägine üles-alla teekond, oliivi istandustest ja veini istandustest mööda, Vahemere kohal ja meeletult suurte kaktustega äärestatud teerada.. Matkasime läbi Manarola ja Corniglia, tee peal l6ikasime oma nimed kaktustesse sisse, leidsime mingid kaljud, ja jäime paariks tunniks neile lesima ja hüppama. 6-10meetrised hüpekad otse erksinisesse Vahemerre ;) algul pidin ennast ikka hullult kokku v6tma et mitte p6nnama lüüa, a l6puks sain m6lemaga mitu korda hakkama, ka peakaga ;) juhuu! adrenaliiiin..! (=
hispaania keele s6nu küsides ja tuupides (mina ju mehhikosse ja peter tshiili;) j6udsime l6puks 4-sse linnakesse (Vernazza), seal kohe mere äärde, ja vette jälle ja siis oliiviistandusse mingi pisikese mäe peale (meeletule ilus vaade Vahemerele ja sellele linnakesele, kiriku- ja kindlustusetornidega pisike sadam jne:) ning seal panime siis oma pesa püsti, pesto jälle ja salat ja siis veiniga jalutasime tagasi alla linna,seal mingi vaba6hu itaalia ooper, ja dramaatilised armastuslaulud, aga tohutult v6imas akustika, ja lained ja kuu ja tähed taevas ja istusime sadamas oma veiniga ja hull-kaif oli!(:

järgmine päev möödus ikka veel Vernazzas, hulpisin oma kollasel kummimadratsil meres ringi, peter luges mingil kaljul lesides Kuritööd ja karistust ja valvas mind kui ma kogemata liiga kaugele olin hulpinud. siis ärkasin selle peale et keegi mu kuuma päikese käest otse merre sulpsatas ja siis tagasi sadamasse lükkas :) hull-m6nus pärastl6una, niiiii kaif oli kuuma päikese käes, jalad külmas merevees madratsil ulpida, taustaks itaalia laste kilked ja mingite itaalia keskealiste muttide erutunud klatshijutud ;) ahhhh, see on alles elu..! : ) seejärel jätsime oma kotid mingite usa bacjkpackerite juurde ja ujusime madratsi, järelejäänud veini ja peteri priliitoosi peidetud ...ga läbi selle pisikese sadama kaugemata kaljude peale, ronisime nede otsa, j6ime veini ja suitsetasime, kaif kuumus ja v6imas vaade ja paatidega ja jahtidega mööduvad inimesed lhvitasid ja Ciao-tasid ;)

Tagasitee möödus super hästi, sebisime itaalia bensukates mingite tsiklitüüpidega, l6puks leidsin ühe saksa naise, kes meid esimese päevaga kuni Stuttgarti kaasa v6ttis, peter juhtis ka vahepeal, ületas vist kuskil Shveitsi tunnelis vahepeal tiba kiirust (uups!) a l6puks Stuttgardi lähedal saime maha ja magasime kuskil aasal, kuum supp ja siis tuttu. järgmine päev mingite saksa plikadega hääletasime edasi, istusime pühapäevase Urlaubs-Verkehri pärast 3h Staus, ise kokkupressitud oma hiiglaslike backpackide alla mingis n6medas mini-naisteautos;) nojah, aga pärast saime korraliku mersuga otse aachenisse.... ( :

kodus kohe dushi alla, ahhhhh - kaif! ja siis peteriga kebabi ja döneri jahile, mnus m6nus oli ka tagasi "tsivilisatsioonis" olla ja ilma 20kilose kotita lihtsalt käsikäes ringi jalutada : )