Friday, August 22, 2008

Guatemala City ja Antigua

varahommikul kell 5.30 am aeti meid siis keset Guatemala City mingit 3.tsooni rt2past ja suht 66nestavat bussijaama yles ja vaatepilt oli nagu natuke ehmatav.. Pisikesed 5aastased tydrukud ajalehtede koorma all, 7aastased poisid, kes kohalike machode saapaid 2 minutiga viksisid/puhastasid, igasugune kisa, suht hull hais ja toss, prygi pm igalpool ja hallid 22retult vaese v2ljan2gemisega majad. l6puks yhe itaalia poisiga saime taksoga yhte teise bussijaama, kust omakorda saime Antigua bussile. p2ris omamoodi s6it oli see l4bi 2rkavad Guatemala city.. p2rast 1,5tunnist bussis6itu Antiguasse (algul istusime 4kesi bussis, seej2rel hakkas buss keset maanteed iga 50m tagant peatuma ja l6puks istus igal real ca 5-7 inimest, s6na k6ige otsesemas m6ttes yksteise otsas.. p2ris 2rritav kuid l6bus s6it;)

Antigua - tohutult ilus, vulkaanid raamistavad linna silmapiiril, yksk6ik kuhu vaatad.. :) p2rast kosutavat hommikus88ki avastasime j2rsku, et floh kaamera on l2inud - f..! f..! f..! midagi pole teha, pagana kohalikud.;/ mina leidsin siis yhe normaalse kaamera poe ja ostsin omale uue ja suht odava aga hea, et meil ikkagist v2h kolme peale 2kaamerat oleks:) niiii kaif oli p2rast 4p2evast piinlemist j2lle fotosid kl6psida, eriti kui oled maal/linnas, kus t6epoolest nii palju ilusat ja kirjut leidub, mida k6ike kuidagi j22dvustada tahad.

Siis n2pistas keegi mind k2est ja seal oligi matthew..! ;) hehe, naljaks taas-n2gemine meil j2lle, p2rast Caye Caulkerit :) ta oli otsustanud oma s6nul "only one more day because of you" Antiguasse j22da ja siis meiega/minuga koos San Pedrosse reisida j2rgmisel p2eval :) hulkusime k6ik koos turul ringi ja siis matt l2ks v6rkkiige-siestale, kuumuse eest peitu ja meie ostsimne kohalikust supermarketist 2valget, 1 punase ja paar 6lu (+ meil oli veel natuke tequilat j2rel;) ja hakkasime siis pihgta.. floh tuju l2ks muudkui pĆ remaks, ja l6puks kui vihma sadama hakkas, olime juba k6ik korralikult tipsy´d, tantsisime mingis k6rvalt2navas vihma k2es ringi, lollitasime niisama ja ajasime eriti avameelset jutuu. hullult lahe, ainulkt et mattiga kokkusaamisele j2ime ligi 20mninti hiljaks:/ ta siiski ootas mind veel, floh ja bart l2ksid siis Guatemala bussile (mingi CS event Guatemala citys) ja mina kolisin matti hosteli ymber. siiglamasuur tacode4ga dinner, mingi hetk hakkasin l6puks kainenema, r22kisime maast ja ilmast, mis vahepeal juhtunud oli ja kui naljakas et me p2rast melbourneĆ­ niimoodi suht suvalt mingis Guatemala linna p6him6tteliselt lihtsalt kokkup6rkame.. :)