Saturday, August 9, 2008

! MEXICO ! ; ) (Cancun y Isla Mujeres)

okeiii,
lyhikokkuv6te - p2rast 7h mitfahrengelegenheiti berliinist aachenisse (30euri) j6in yhe kaass6itja ja tema s6pradega aacheni hauptbahnhofis veel shampat, siis edasi brysselisse (kuradi r88vimine, selle 90mintise rongis6idu eest tahtsid ka 30;C) ja seal siis l6puks saime floh ja bart'ga lennujaamas kokku - neil mingi weed oli keset brysseli raekojaplatsi n2ppu surutud ja desperadose pudelid kaasas ja nii see algas, kella 4am-ni lennujaamas v2ljas tegime tequiladeks v2ikest eelsoojendust n8 ja lollitasime ringi ja r22kisime a la "so what have you been up to during the last months.:?-blablabla'd" ;) siis vaatasime keset 66d olympiam2ngude avamise ylekannet, floh vajus just enne saksamaa tulekut lauale magama ja bart ei suutnud eesti koondise neoonv2rvide yle piisavalt irvitada.. mhh! ;)
siis magasime ca 4h kuskil p6randal, siis check in jne ja siis 11h lendu.. meil hull n2lg, a jetair muidugi pole mingi emirates niiet j2rasime floha oma salaamit ja alles 8. lennutunni jooksul saime korralikkult syya.. seni tuupisin hispaania keelt ja lugesin l6puks oma mehhiko LP-t jt raamatuid edasi..
ja siis - KOHAL....! hehe (=

p2ike k6rvetab metsikult, kui lennujaamast v2ljatuleme, avastasime tiba ymbrust- (uskumatu, et siin ka 7/11, ohkisime m6lemad floh'ga), muidu nagu mingi mehhiko seep, palmid ja latiinod ja kuum p2ike ja igalpool hispaania keeles vurisemine ja usa turiste (liiga palju!) k6ik nurgad t2is(p.s. meil soovitatakse igalpool meie EU p2ritole r6hutada, siis saama asju a la odavamalt osta ja meid koheldatakse siis ka paremini kui neid gringosid..;) jne.. bussiga cancuni downtowni siis (p.s. cancun (mehhiko turismimeka nr 1) polnud ca 40a tagasi veel olemaski, tehti lihtsalt yks yyratult suur uus tursimipŕojekt valmis ja sellega sai kogu selle hotelera jms v2ljaehitamine alguse). praegu see nagu austraalia surfers paradise vms, turistid (eriti usa omad) yksteise otsas, ja meile siin cancun'il midagi erilist pakkuda ei olenud.. k6igepealt aga ostsime 7 eleven'st (uskumatu, et siin ka 7/11 nagu tais, ohkisime m6lemad floh'ga) kohe endale need koksid ja siis mingit mexican foodi otsima, ja leidsime ka ja veel millise..! ma teadsin ju, et juba mehhiko k88gi p2rast tasub siia tulla...! ;)

seej2rel - Isla Mujeres, yks suht hull s6it sadamasse, seal praamile ja p2rast 40mintilist s6itu (hull-ilus p2ikeseloojang, kokteilid ja soe kariibi tuul..!;) j6udsimegi kohale.. see CSer, kes meid majutama pidi, teda ei saanud mingil p6hjusel k2tte, niisiis kolisime otse rannale.. p2rast natukest linnas ringi hulkumist ei suutnud me enam floh'ga enast yleval hoida( olime ju tegelt p2rast 4h-st lennujaama p6randal magamist mingi 22h yleval olnud;/) ja otsustasime rannas oma mag.kottidesse pugeda. enne veel kuu valgel k2isin yksi kariibismeres ujumas, uaaahhh..! hihi :) hull-kaif oli j2lle! selliseid momente kogeb minu kogemuse j2rgi iga inimene yksinda k6ige eredamalt, lihtsalt soojas meres t2htede all h6ljuda ja k6ike kuidagi "sisse-hingata" ja maksimaalselt tunnetada.. (k6lab hullult klisheelikult vist, a noh, paremini ei oska ma end hetkel v2ljendada;)

eile siis (10.08.08, P) asusime saart avastama, k6igepealt downtownis ice coffee, siis hulkusime m88da kirevaid pisikesi t2navaid ringi, surnuaiast k2isime l2bi, ja l6puks randa.. pean lñihtsalt mainima, MILLISED V2RVID siin igalpool valitsevad..! see ei ole normaalne - k6ik majad pm erk/hele-sinised, roosad, punased, oranzid, kollased, lillad.. uskumatult ere ja elur66mus ja positiivne. ja mehhiklaste enda hoiak samuti - hola guapas, que tal? hey hey! igalpool ja igal nurgal ;) ja k6ik need suveniiri (olgem ausad, see siin siiski yks suht touristy place, kuigi cancunist 40minti kaugusel) majakesed oma eredate ja kirjute taldrikute & vaipade & riietega..
yhes6naga - maailma k6ige k6ige kirjum maa...! =) =) =)

ja rand- palmid, kariibimeri (erk erk ja helesinine), valge pehme liiv, palmid igalpool, v6rkkiiged ja baarid 25peesoste (1 peeso = 1 EEK pm;) caipirinhade jms-ga ;) me ahmisime hetke 6hku ja siis - let the show begin..! ;) - tormasime k6ik erksinisesse vette hullama, vauu, milline vesi! ;) ( ja barti hammustas 5min hiljem juba mingi loll krabi hehe;)
p2rast oma madratsiga lesisin lainetel, ujusime ringi, caipirinhad rannabaaris ja peoplewatching kiikudes ;)
seej2rel yhte hosteli - backpackereid t2is j2lle - kunagi ei tea, mida rohkem tunned- kas vihkad v6i armastad neid.. qaga just sel hetkel hellas see CSer - Bernardo Raul blablabla.. - ja saime temaga kokku - jalutasime teise saare otsa, k6ndisime kohalike kylakestes ja t2navatel ringi, rannabaarid n2mmade kalarestoranidega;) tohutult head vestlused Rauliga - 56a mees, ja MILLIST elu tema elanud on ja milliseid lauseid ta ytles ja milliseid story'sid me talt kuulsime - uskumatu tyyp ;) (hiljem kirjutan sellest pikemalt vb?:) igaljuhul p2rast mingite michellado'de jms (tshilli & soola-sidruniga 6lud jt uskumatud maitsekombinatsioonid;) joomist ja parajalt dizzy'st olekut tiris ta meil y6hte pisikesse randa whale-sharkide juurde ja pm lykkas meid vette. hoidsime siis seda 3-4meetrist haid endal syles, v2risesime hirmust kui ta end meie kyljest lahti raputas ja vette viskus ja siis meie jalgade vahelt l2bi tahtis ujuda ja siis suudlesime veel teda l6ugade vahele.. tema erinevaid hammaste-ridasid ja "kihve" vms ignoreerida pyydes (samal ajal kui raul ylevalt karjus et "don't you show any fucking fear, they can per 100% sense that..!")
uhh, p2rast k2ed v2risesid kyll mitte v2he. ja siis linna, hostelli dushi alla ja siis s88ma - lemon soup ja mole (shokolaadi-tshilli kastmes grillitud kana) (uskumatu ja 100% harjumatuy maitsekombinatsioon aga mehhikos tuleb ju k6ik kuulsad igihaljad mehhiko road 2ra proovida;) ja seej2rel 2tunnine tequila ralli - k6ige erinevamad ja paremad tequilad - alates mandlitequilast, maya'de aniisilik88rist l6petades tumedate asteekide tequila ja magusa tequilaga.. ja siis veel "one strawberry margarita to each, por favor!"(<-Raul) ;)
siis tequila baaris salsa ja meie hosteli baaris l6puks ylik6va live concert - tantsisime end hulluks, meeletult hea trummar ja laulja, ("JESUS - hell yeah!";) Raul oma 56aastaga pidutses vist k6ige p88rasemalt ringi ;) l6puks millalgi 3ajal magama rannatoolidesse k2ter2tiku alla ;)

...praegu (11.08.08, E) m2ngib taustaks Mnau Chao, 6hukonditsioneer t88tab otse mu selja taga ja floh 2ssitab mind l6petama. kohe Playa del Carmeni poole...! ;) huhuu! viva Mexico! ;)