Tuesday, November 27, 2007

WONDERLAND Arts and Music Festival (25/11)






huhuu! j2lle yks elueluparimaid festivale, kuhu pooljuhuslikult ja 6nnelikult sattusime. tegelt sellesama festivali p2rast olin lennupileteid uus-meremaale juba muutnud ja oiiii, see oli seda k6ik niiii v2ga v22rt! ((=
h22letasime byronist kohale Curruminisse, yks tyypo vedas meid otse sissep22su ette, kuigi tegi sel moel oma 5okm-se ringi meie p2rast.. noh, aussi inimesed on lihtsalt kirjeldamatud..! ja nii hea oli yle pika pika aja j2lle h22letada! :)
kohe p6rkasime Juy, Guy, Selina, Christiani, Michaeli, Joshi ja k6ikide teistega kokku, kellega Southportis ja Surfers Paradise's tutvund olin. oh ma niiii armastan seda seltskonda. igaljuhul siis l2ks peoks. 5 lava ja 55 artisti. dzongleerijad ja tuleneelajad ja l6putult b2nde ja artiste ja mediteerimistelke ja workshop'e ja k6ik see leidis aset mingis vihmametsa moodi pargis. palmid ja hull metsik loodus igalpool, k6nnid nende liuudade vahelt l2bi ja metskalkunid siblavad ringi ja hull lahedad alleed ja k2igus ja lavad kyngaste ja erinevate nurgakeste ja patjadega. ja Juy m2ngis esimeses hull heas reggae b2ndis (mai teadnudki et nad niiiii krdi head on, aga t6siselt, juamla s6natuks v6ttis tegelt) ja Mattie oli Buddha telgis oma showga. ja meie peidetud alko coca cola pudelites hakkas ka millalgi m6juma ja michael toppis meile paar seent suhu ja .. trippisime seal ringi. igaljuhul 6htu poole kui avastasime et Julia Stone (!!!) on ka seal, sis olin 6nnest 2ra keeramas, hihi ;) ainult patareid fotokale said otsa ja tegin igast tsirkust et neid endale hankida (l6puks ikka ei saand a v2h k6ik siiamaani naeravad) (mina v2ljaarvatud). michaeliga beezitasime viimaste b2ndide ajal kynkal ja nii soe oli. ja m6nus reggae ja funk igalpool. ja inimesed ka kirjeldamatud. l6puks micahel avastas meile mingi laheda luks voodi yhes karavan pargis, seal keerasime end kerra. niiiiiii hea fetsival igaljuhul ja yks ilusamaid ja parimaid p2evi j2llegi. mai saa varsti aru, millega ma neid 2ra teeninud olen.. ja see reede-pyhap Shapeshifters festival Sunshine coastil. mul pilet olemas, michaeliga vist l2hme ja tee peal otsime ka m6ned rock poolid yles, et sinna sisse hypata. juba ammu olen seda teha tahtnud. ja tema van'iga saab igalepoole ;) ainult et esmasp juba pilet brisbane'st sydneysse ja niu-niu, seekord ma vist t6esti enam niipea tagsi ei tule ja neid kalleid inimesi ei n2e.. "das leben des reisenden" ytleks Stef selle peale nyyd.. (viimane s6num temalt muide k6las a la et "aa, lilly, ma olen nii kivis keset L.A.d ja hollywood kumab ikka silme ees..") huuuh. elu on meeletu ikka.
ja ongi hea et ta nii meeletu on (=

No comments: