Monday, November 12, 2007

nii...

n2dalavahetusel k2isime zane'ga j2lle stradbroke islandil, seekord 2kesi pm, yhe sukeldumisklubiga. hullilusad ilmad olid, aint vahel p2rastl6unal sadas tiba :$ muidu see mere-elu, mida kapten meie sealne elab, see inspireeris j2lle hullult. ja ookean oli nii ilus ja lained nii suured. k6ik l2bim2rjad koguaeg :) ja pyhap sain mina ka l6puks sukelduma, sest teoreetiliselt see ilma certificvationita (mida mul ainukesena polnud:@) illegaalne ja kui mingi jama juhtub siis see kapten l2heks pikaks ajaks vangi jnejne. a igaljuhul otsustati riskida, ja daaa, mai uppunudki 2ra! nagu ma seda tegelt teadnud ei oleks, ja nagu see mu 1.korda squba diving olnud oleks (Cairnsis mitu korda k2isime evaniga sukeldumas). a igaljuhul oli see j2llegi yks v6imas kogemus, need koopad ja kalad ja kirju korallrahu vee all. ja selline kerge h6ljumine ja aaa...! nii m6nus =) igaljuhul, ylimalt kipa ja armas n2dalavahetus oli, vaatasime veel Queenslandi surfing Championship'i, hulluld surfarid koos ja lahe yritus.
ja zane ka nii armas. buuuh! :)

...no ja nyyd olen siin teoreetiliselt oma viimast p2eva brissys (tegelt otsustasin et lendan hoopis brissy kaudu sydneysse, odavam ja kiirem kui buss jm jamad), et pean evani, ja michaeli, adami ja ianiga kokku saama t2nase p2eva jooksul. igyhega plaani j2rgi mingi v2ike dinne v lunch ja nagu alati - few drinks. mis m6ttes nagu..?? ;) igaljuhul busy day tuleb. ja see ka veel et eile tegin endale l6puks l6puks west endi tatoo stuudios tatoveeringu, nagu 5kuud olen juba seda plaanind ja edasi lykand ja eile me caroga lihtsalt jalutasime sisse et vabade aegade jm kohta kysida, ja sis ta ytles, et sellist tattood mida mina tahan saab ainult t2na 6htul.. et tule 3h p2rast tagasi. mul v2ikesed krambid k6hus et "mis m6ttes, mul pole eriti valmiski joonistatud see asi, mida tahan jne" a siis sundisin end depositi 2ra maksma niiet valikuv6imalust p2rastiseks eriti ei j22nudki ;) sain veel ruttu adamiga kokku, see asi mis meil ikka oli, oli/on niii ilus. ja kurb lahkuda ja tal vist veel kurvem. aga igaljuhul otsustasime siis m6lemad mind veidi t2is joota et kogu see asi mind nii ei kotiks. ja saavutasime oma eesm2rgi ;) kodus ruttu caro joonistas minu versiooni mu jalalabale(tuli geniaalselt ilus v2lja!), sis taksoga stuudiosse ja siis tunni aja p2rast (niiii valus nyyd ka ei olnud.. ;) oligi siuke mega ilus henna moodi tatokas mu paremal jalalabal.. huhuu! nii h2ppi h2ppi =))

ja 6htul veel viimast korda olin rudekat recordsis, palju inimesi ja hea live musa, nagu alati :) niii 6dus lihtsalt. ja ianiga istusime p2rast Rumpus roomis ja j6ime muudkui gin tonicuid. k6ik kind of leinavad mu 2ra minekut nati, (ma ka muidugi.>!) a ma siiski natuke vb reetlikult keskendun tulevikult ja edasistele kohtadele ja inimestele kuhu nyyd paari p2eva p2rast satun ja r66mustan muudkui ette juba.. :)
kodus tagasi hilis6htul zane ja tim muudkui 6pivad (praegu neil hull suur (eelviimane) eksam. ma tegin j22tisega smoothysid j2lle (meie lemmik kokkamine siin, haha) ja pugesin meie leopardi voodisse. f... zane'i hakkan kyll suht suht (v2ga?) igatsema ma arvan.. nii harmoonilist ja ometi funi ja metsikut kooselu pole veel kellegagi olnud.. buuu! k6ik hea saab vahel liiga ruttu l2bi!..
aga nojah,
life is life...

No comments: