Monday, November 12, 2007

life in 241. Vulture st..

Vot.. ja siis veel veidi yleyldist blablabla-d, et Brisbane's hakkab
jah varsti hiliskevad/suvi k2tte j6udma, see t2hendab et iga p2ev
(peaaegu eranditult) on 30.. kraadi, vahel tiba rohkem juba ja kuumus
suht tapab. ja elan praegu sis Zane'ga koos (ta m6nel fotol
orkutis,blogis ja facebookis ka sees btw;) ja Caro kolis sisse ja siis
veel yks brasiilia tydruk Leticia(m6lemad, eriti Caro, h2sti h2sti
toredad ja lahedad ja saame hull h2sti l2bi) ja siis veel Tim, Zane ja
Adam (k6ik Vulture st vanad elanikud ja aussid..) ja p6him6tteliselt
elme siin k6ik praegu suht aeglast ja hull 6nnelikku elu, osad
t88tavad nati ja poisid teoreetiliselt l6petavad uni praegu (zane ja
tim 6pivad nt raditherapy't ja neil praegu eksam,huhu :@) ja mina
lollakas ei te siin praegu midagi erilist v.a pidutsemine , elu
nautimine , zane'i ja Caro ja timiga kokamine, katusel 6htuti veini
joomine ja p2ikeseloojangu vaatamine, filmid, live music kontserdid ja
zane'ga jt ringi hulkumine. ja kaua zane'ga voodis pidevalt 11ni
magamine;)
yhes6naga tegelt teoreetiliselt peaksin juba 10p p2rast sydneyst
uusmeremaale lendama, ja vahepeal teepeal tahtsin byronis surfamist
6ppida ja paari s6braga kokku saada jne. aga NYYD on plaanid
j2lle(!!!) muutunud ja kuna yks tyyp Island Time festivalilt korraldab
yhe taolise hull hea festivali 3 n2dala p2rast kuhu ma hullult minna
tahan siis ma ei saa sydneysse (ja seal nt v2h paar n2dalat t88tada)
sest see on juba festivali paigast (mis on Gold Coastil, see t2hendab
2h brisbanest, maksimum) liiga l6unas (sealt oleks festivalini 8h
autoga).. niiet nyyd ma sis ikka veel kykitan siin brisbane's ja
avastan West endist yha lahedamaid yritusi ja inimesi iga p2evaga ja
armun samal ajal brisbane meestesse (s,o peam zane ikkagi;) yha rohkem
2ra ja ei taha mitte enam lahkuda siit nii pea,.. buuu..! suht v2ga
haletsusv22rne igaljuhul! nojah.. ytleme sis nii et palju edu mulle
otsuste tegemisel (mida ma maailmas yle k6ige vihkama olen siin
hakanud)..

No comments: