Monday, November 12, 2007

between the lines... west end : )

6. November -
Vot.. praegu olen siis juba 2.n2dalat ikka veel Brisbane's ja avastan
iga p2evaga et nii inimesi kui ka linna on yhe raskem ja raskem maha
j2tta. eriti West End, mis nagu k6ige segasem, ja hipilikum ja kuidagi
kunstimeelsem linnaosa siin, ja me elame selle keskusest vaid 10minti
kaugusel jala minnes. mis omakora t2hendab et mu peaaegu k6ik k6ige
lahedamad n2dalavahetused m88duvad seal, nagu seegi nv. seal iga p2ev
teatud kohtades hull hea live music (v6rreldes eestis peam leiduva
musaga istub mulle siinnne paremini, siin lihtsalt rohkem jazzi,
reggaet, funki ja souli, yhes6naga rohkem "6nnelikku" ja easyt
muusikat.. ) ja tunnen siin juba nii paljusid muusika ja kunsti
inimesi ka, mis on tohutult lahe sest "everybody knows everybody" ja
aussidega on t6epoolest lihtsalt nii meeletult kerge(M) suhelda..!
praegu teoreetiliselt peangi varsti yhe dj (=Iian) juurde minema, me
otsustasime endale cooking-drugs-music day teha. ta brissy yks
parimaid funki ja souli ja blues'i m2ngijaid, peale selle vist must
suht sees (sain poolnaljaga(ma loodan!) talt abieluettepaneku pyhap
6htul) a h2sti h2sti tark ja lahe tyyp. ja mina pean talle t2na
mushrooms (muud ma siin enam ei tahagi syya ;) kokkama ja tema mulle
oma musa m2ngima ja salvestama ja seda k6ike m6ne pilliga. oo, see
tuleb yks ilus p2ev =)

No comments: