Friday, September 7, 2007

looking for the afterparty, haha.. ;)




yhes6naga, p2rast festivali sis me 2auto kambaga otsustasime afterpartyt otsima minna, teadsime aint et see kuskil Pretty Beachil v6i siis teine variant in Cristal Cascades.. ki8mame siis m88da pimedat 88d metsas ringi, ookeani 22res vahepeal ja eksime l6plikult 2ra. erik peab Jassi p2rast ka koju minema niiet j22me oma autoga yksi. l6puks p2rast veel 50km m88da ookeani22rset kiirteed anname alla, otsime yhe nunnu ranna endale v2lja, Mikko veab oma mag.koti ja paar madratsit autost v2lja ja kerime end sis kerra. mina mikko ja jani vahel, need lollid kaklevad mag.koti p2rast, see teoreetiliselt peaks meile kolmele j2tkuma, et ala "Bierhaus, give me my f... sleepingbag!" mul suva, mina olen ju keskel, v2ga kaval ;) kuu paistab meie peale, lained 3m kaugusel, t2hed. mul v2ike parakas saltwater krokode p2rast a mikko oma arust hirmutab nad kaugemale ja lohutab, et kui nad vb isegi 88sel tulevad, sis ega nad mingid inims88jad (hahha!) pole, lihtsalt tulevad ja nuhivad veits ringi.. (seda ma tahaks alles n2ha kuidas saltwater krokodillid ringinuuskimisega piirduvad, v2ga vaimukas). a noh suva, sis otsustan et "trust life.." ja vajun poiste vahel tuduma :)


hommikul sis turnime veit sellel puujurakal, ujume, suitsetame veel viimased jointid 2ra ja sis tagasi Absylumisse..

No comments: