Friday, October 2, 2009

montenegro, rootsi poisid ja Friday... ;)










hmmm, kuna ei suutnud enam Novi Sadis Serbia suve kuumust taluda (kuigi seal on ka Doonau äärene suurim rand Euroopas), sõitsime Aaroniga Beogradi, kolasime ringi seal ühe õhtu, suhkruvati ja õluga, siis mina öörongile, mis mu Aadria mere äärsesse Bar'i pidi viima. suht segane sõit, aga mainimist väärib võib-olla fakt, et see öörongi nari oli mul terve reisi jooksul ainuke öö nö. "voodis". PURE LUXURY ütleks selle kohta ;)
Barist sõitsin paari türgi poisiga kohe põhja ja Budva suunas, rannas lebotamine, lugemine, ja meriiiiii...! ma ei saanud sellest külalt!!! :) ja armastasin end otsuse eest, vähemalt paariks päevakski mere äärde põgeneda..
Budvas läksime õhtul oma teed, kolasin üksi ringi ja vihma sadas ja kiriku kellad lõid ja meri oli imeilus. Sain läbimärjaks ja kõik tropid serbia tüübid pakkusid oma paljutõotavat abi. Ignoreerisin neid, nagu alati, onju? Õhtul siis tahtsin kotori bussile, kuid magasin peatuse kogemata maha ja avastasine end siis rootsi poistega Hercognovj suunas sõitvat. Olin kuss, bussijuhile ei sõnakestki, leppisime Ole ja Viktoriga kokku, et parem raiska potensiallse hosteli raha peo peale ja magame kõik viiekesi (Friday ka otseloomulikult) rannas... Friday nende kaasa tiritud meremaal (nimi Robinson crusoest), tropid tahtsid lihtsalt testida, kas saavad sellega lennukile peale, ja oh-pagana-üllatust! - saidki! ja tirisid teda/seda(?) kui oma kõige olulisemat maskotti igale poole kaasa :D
igaljuhul, tantsisime terve öö läbi, ma harjutasin (ja kaitsin) ennast ka poydega. mõnus. jalad tantsimisest suht purud, ja mingi klaasikild ka jalas, aga selle avastasin alles järg. hommik.. mmmh! rand ja päike ja linnaga tutvumine ja pizzad ja meie vestlused ...mmm-kõige teemal :) ühtul mere ääres punane vein ja mõnusad jutud ja musa, poyd ja dzonglöörimine ja veel punast veini. ja siis tahtsin Ole ja Viktor üle lahe ujuda, võib-olla ka mitte. mina igaljuhul uskusin neid ja hüppasin kah vette, et neid takistada aga pärast 20min-st suplust tuli mul meelde, et "paga, mul ju telefon taskus hetkel" aga sellele järeldusele olin liiga hilja jõudnud. nojah, materiaalsed asjad. niuks ikkagi! :/


järgmine päev tagasi Kotorisse, kuhu siis eelmisel päeval tegelikult tahtnud olin, ronisime sinna mäe otsa kindluse juurde, Kotor btw oli kunagi üks tugevamaid kindlusi kogu Euroopas, perfektne location, mere, jõe ja kanjoni vahel. ja METSIKULT ilus vaade avanes, pärast ligi 100astmelist ja 40minutilist üles-kõmpimist.. Friday otseloomulikult jälle kaasas :) poisid tegid oma väga-gay-Baywatchi-video (rohkem ei tahaks seda teemat enam kommenteerida!;) jaoks igast tantse ja pepud-paljaks!-fotosid, mina siis õnneks vaid kaamera taga. kolasime ringi, ujusime, vallutasime laste liuväljaku ja kaifisime Kotori lahte :)
Hiljem ma üksinda tagasi Bari, et öörong tagasi Guca poole võtta, aga - nagu alati - olin napilt liiga hilja kohal, et viimaseid pileteid osta, raha vahetamisega jms jäin napilt rongist maha, mis tähendas et otsustasin protestiks kuskil raudteejaama taga üksi magada, mingi okastraadiga aia taga. mis oli teoreeeeetiliselt ju ok, ainult et üksinda pole ma sellistes kohtades veel eriti maganud-ja paranoiat oli esialgu ikka kuni päikesetõusuni üksjagu. + need paganama sääsed!!! aga lõpuks saabud hommik ja kobisin raudtee jaama tagasi, espresso ja Huxley "Brave New World" ja niimoodi möödusid ülejäänud 3h päikesetõusust rongi saabumiseni.. Mis mind siis Guca'sse pidi viima.. sellest aga tibake hiljem :)

No comments: