Wednesday, July 18, 2007

möll..!^

elu mingi täiega möllab ringi siin ikka. zane on hobartist (tasmaaniast) tagasi ja mängib praegu kidra köögis. ma kokkasin just hullu woki valmis. nüüd 1h pärast ruttu tööle steffiga. 2h tagasi tegime endale nose piercingud ja valisime tattood välja, hihi. ja eile uus mobla l6puks, saa vana logu viskas juba nii üle ;) ja eelm nv oli ka hull a ei viitsi sellest eriti just kirjutada enam ja btw, me 6ppisime kinda pokkeri ära vahepeal ja..! no suva! ja ülehme üks mega pidu west endis ja oh, oleks juba reede.. ; ) ja diego oli vahepeal siin, nüüd juba atgasi milanos. hull kipa oli, tema saksofon ja timi kidra ja meie housepartyd.
ja k6ik see, mis kodus toimub, sellele ma ei j6ua järgigi enam, niiiiii palju ja nii kiiresti. hellu ja lenks ja mar ja marie ja liina ja k6ik teised, hull igatsus on peal..!
okei, kööki nüüd, vastupandamatu kidramusa tuleb sealt! hihi°!
cheers! xoxo

1 comment:

L said...

böö,mis müttes m aolen selels reas nagu viimane..buu
ei teglt m apole üldse kade inimene (sesmõttes,et ma ei hakakkedagi kadedusest tapma,eks.)
Ni itore,et sul blog on.mõnus on lugeda sust .mjau
mina ei viitsi enam bloogi pidada,sest ma ei tea,ei jõua selleni kuidagi:( v ei viitsi lihtsalt,ei tea. aga musi ja MAS!!!