Monday, July 2, 2007


elu on niiiii vastupandamatult ilus ikka. istume praegu matthiase ja ta 2 vennaga kes just outbackist saabusid ja timi, adami ja steffiga kamina ees ja kuulame oma lemmikuid. damien rice ja bright eyes ja ben harper ja angus&julia stone jt. matthias m2ngib vahepeal didgeridood ja mina proovin kitarri ja laiskleme ja 6duskleme ja joome Rose'd. ahh kui ilus : ) mida on veel 6nneks vaja?


laup k2isime Casablancas (kuigi ma j2ingi haigeks nyyd vahepeal) ja steff karaoke f2nnina hakkas kohe pihta seal. ja matthias (kuigi ta teadis et 1-ma olen haige ja mul pole h22lt ja 2-ma olen t2is) kirjutas minu nime ka seal mingile paganama paberilipakale ja l6ppude l6puks ma ei p22send sealt enam minema, nad reetsid mu ja ma pidin mingi musta poisiga Wonderwalli duetti laulma.. haha. ja mu head s6brad muidugi k6ikusid mu nina ees jacksidega ringi ja huilgasid kaasa, selline support-team et v2he pole. :)


ja massaaziga on vist asjad yhel pool ja nyyd vaatame mis edasi saab. sest arvutasime et neid kilomeetreid, mis me l2bi s6itma peame - neid on niii mega palju, ja juba paljalt bensule kulub m6lemal ca $2500. niiet edu meile.


okei, l2hen 6dusklen nyyd edasi.. No man, no cry..! hihi ; )

No comments: