Saturday, June 2, 2007

j2lle pidu..

oii,
eile ma olin nii t2is. mai m2leta vist pooli asju ja k6ik hakkab alles praegu meenuma, huuuh..!
ja kuskilt, kas saunast v basseinist v mai-kujuta-ette-kust on mul hull sinikas jalal (j2lle rsk).
..oh mann!
a muidu nii super oli eile, k6ik see mida ma veel v2h m2letan. hommiku poole kui l6puks yles saime k2isime nadja ja christianiga (meie saksa kaasyyrlased) West Endi marketil, nii palju puuvilju ja vahelduseks ka norm hindadega. oii, ma nii jumaldan neid Valley ja West Endi turge. meenutab Byronit k6ik ; )
ostsin lisaks muule 2 hull-suurt ananassi, n2mm-n2mm. hakkan neid mingite kannude ja apelsinidega maalima. noh, millalgi varsti.. :)

p2rast m6ningast kokkamist pidin kohe edasi kuhugi x-Orleigh parki jooksma, seal oli prispeni eestlaste piknik. nii nunnud eesti penskarid olid ka kohal :) ja k6ik teised eesti elukad siin ka v2ga m6nusad.
ja 6htul oli aivo juures pidu, v2ga hull. (liiiiga) palju alkot + saunad + bassein. v2ga lahe oli. ja niiiiiii m6nus oli et ei pidand veinisena mingit pagana saksa v inglise keelt j2lle praktiseerima.
skippisin massaazi vahelt 2ra selle peo p2rast ja luiskasin Siegfriedile hullu k6huvalu jm valud kokku. hihi.

praegu ikka veel pisike pohmakas, tahaks koju korra a peab Eagle str wine festivalile. (neil siin liiga palju igast veiniasju) ja sis steffi muudkui korrutab, et sis l2hebki pohmakas "yle" j2lle. haha.
ja btw, just broneerisimne Fraser Islandi 2ra! homme juba l2hme, niiiii ilus tuleb see! kipaaa!
(=

1 comment:

Marina said...

Tegidki blogi..miss you:D