Thursday, September 11, 2008

Oaxaca ja Monte Alban!

... - jälle üks meeletult ilus linn, üliarmas koloniaalarhitektuur, atmosfäär, palju kirevaid turge, uhkeid kirikuid, mõnusaid ja odavaid restorane, üks tohutult täis puugitud kommipood (ajasin floh ja barti jumala närvi seal 30min-lise shoppamisega;) ja palju palju muud. enne Monte Albanit käisime kõik a la turistikad kohad läbi, siis bussile ja Monte Albanisse - üks järjekordne zapoteekide linn ("Valge mägi"). tohutult muljetavaldavalt korda tehtud, uhked templid ja püramiidid, palju igasuguseid steele ja skulptuure jms. ronisime ja jändasime seal ringi, kuni enam ei jaksanud ja siis tagasi Oaxacasse. seal veel kunstimuuseumid ja galeriid (Oaxaca kuuldavasti Mehhiko üks olulisemaid kultuuri/kunsti-linnu:), seejärel saime Hipiga kokku, istusime ühes armsas kotka-kohvikus-baaris 2h, ja floh asus hull-agaralt saksa/inglise sotsiaalsüsteeme kritiseerima; suht huvitav aga naljakas ka, kuidas ta sellest nii pöördesse läks. lõpuks jäime oma bussist peaaegu maha, sest Hipi ajas meie bussijaamad omavahel sassi, aga mingi õnne läbi saime siiski veel viimasel hetkel peale (vahel me ikka armastasime fakti, et siin küik niivürd hilinevad/hilineb;) ja hommikul kell 6am aeti meid juba Mexico City hiiglaslikus (nii peaaegu 10x suurem kui Tlna lennujaam:) Oriente bussijaamas üles.. :)

1 comment:

Siavash G. said...

Your first photo looks really good.